Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå drepes det kvinner i et forrykende tempo i dette landet. Hva er det som er feil i samfunnet når dette skjer så ofte?

Jeg bare spør??

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Fargerikt?

Skrevet

Fargerikt?

Mener du med det at det er innvandrere som dreper sine koner/samboere?

Jeg vet ikke om det er noen statistikk på det, men hvis vi ser bort fra det, så er det to unge gutter/menn som har begått rovdrap på to unge kvinner på kort tid. Begge guttene er norske såvidt jeg vet.

Jeg har selv to gutter, og håper virkelig at den oppdragelsen jeg gir dem er nok til at de er snille med sine framtidige kjærester.

Fargerikt eller ikke. Grusomt er det uansett..

Gjest så det ja
Skrevet

Mener du med det at det er innvandrere som dreper sine koner/samboere?

Jeg vet ikke om det er noen statistikk på det, men hvis vi ser bort fra det, så er det to unge gutter/menn som har begått rovdrap på to unge kvinner på kort tid. Begge guttene er norske såvidt jeg vet.

Jeg har selv to gutter, og håper virkelig at den oppdragelsen jeg gir dem er nok til at de er snille med sine framtidige kjærester.

Fargerikt eller ikke. Grusomt er det uansett..

''Jeg vet ikke om det er noen statistikk på det, men hvis vi ser bort fra det, så er det to unge gutter/menn som har begått rovdrap på to unge kvinner på kort tid. Begge guttene er norske såvidt jeg vet.''

Det er nok flest voldstilfeller og drap blant våre "nye landsmenn" enn blant de etnisk norske.

Den 33 år gamle kvinnen som ble drept i Skien i natt og hennes fraseparerte ektemann som drepte henne, er begge bl. a. opprinnelig fra Jordan.

Skrevet

Fargerikt?

Du "glemte" å nevne at fellesnevneren for partnerdrap er at sikkert 95% blir utført av menn...

Gjest enda mer
Skrevet

Du "glemte" å nevne at fellesnevneren for partnerdrap er at sikkert 95% blir utført av menn...

''Du "glemte" å nevne at fellesnevneren for partnerdrap er at sikkert 95% blir utført av menn...''

...og en ganske stort del begått under ruspåvirkning.

Skrevet

''Du "glemte" å nevne at fellesnevneren for partnerdrap er at sikkert 95% blir utført av menn...''

...og en ganske stort del begått under ruspåvirkning.

Hei,

Ja, det også!

Med vennlig hilsen

Gjest Niccola
Skrevet

VELKOMMEN TILBAKE!

Håper du blir her og kverulerer, du har vært savnet! :o)

Skrevet

Long time no see - velkommen tilbake:-)

Skrevet

Hei,

Ja, det også!

Med vennlig hilsen

Og en god del av disse er utenlandske som bor i Norge.

Skrevet

Long time no see - velkommen tilbake:-)

Tusen takk! Hyggelig å "se" deg også! :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Og en god del av disse er utenlandske som bor i Norge.

Hei,

Selvsagt er en god del utenlandske.

Samtidig så er det viktig å huske at selv om mange av de som utøver vold er utlendinger, er ikke det det samme som at mange utlendinger utøver vold.

Jf. nesten alle som utøver vold er menn, men ikke alle menn utøver vold.

Med vennlig hilsen

Skrevet

VELKOMMEN TILBAKE!

Håper du blir her og kverulerer, du har vært savnet! :o)

*lol*

Takk!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Selvsagt er en god del utenlandske.

Samtidig så er det viktig å huske at selv om mange av de som utøver vold er utlendinger, er ikke det det samme som at mange utlendinger utøver vold.

Jf. nesten alle som utøver vold er menn, men ikke alle menn utøver vold.

Med vennlig hilsen

http://www.dagbladet.no/dinside/2003/08/14/375933.html

Skrevet

49 mennesker ble drept av andre i fjor, mens ca 500 tok sitt eget livet. Så tror heller vi bør frykte oss selv, en alle andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...