Janna Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Nå drepes det kvinner i et forrykende tempo i dette landet. Hva er det som er feil i samfunnet når dette skjer så ofte? Jeg bare spør?? 0 Siter
Janna Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Skrevet 11. januar 2010 Fargerikt? Mener du med det at det er innvandrere som dreper sine koner/samboere? Jeg vet ikke om det er noen statistikk på det, men hvis vi ser bort fra det, så er det to unge gutter/menn som har begått rovdrap på to unge kvinner på kort tid. Begge guttene er norske såvidt jeg vet. Jeg har selv to gutter, og håper virkelig at den oppdragelsen jeg gir dem er nok til at de er snille med sine framtidige kjærester. Fargerikt eller ikke. Grusomt er det uansett.. 0 Siter
Gjest så det ja Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Mener du med det at det er innvandrere som dreper sine koner/samboere? Jeg vet ikke om det er noen statistikk på det, men hvis vi ser bort fra det, så er det to unge gutter/menn som har begått rovdrap på to unge kvinner på kort tid. Begge guttene er norske såvidt jeg vet. Jeg har selv to gutter, og håper virkelig at den oppdragelsen jeg gir dem er nok til at de er snille med sine framtidige kjærester. Fargerikt eller ikke. Grusomt er det uansett.. ''Jeg vet ikke om det er noen statistikk på det, men hvis vi ser bort fra det, så er det to unge gutter/menn som har begått rovdrap på to unge kvinner på kort tid. Begge guttene er norske såvidt jeg vet.'' Det er nok flest voldstilfeller og drap blant våre "nye landsmenn" enn blant de etnisk norske. Den 33 år gamle kvinnen som ble drept i Skien i natt og hennes fraseparerte ektemann som drepte henne, er begge bl. a. opprinnelig fra Jordan. 0 Siter
astridny Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Disse var utenlandske. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=579083 0 Siter
Sør Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Disse var utenlandske. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=579083 Og hva så? 99,9% av verdens befolkning er utlendinger. Fellesnevneren for partnerdrap er at sikkert 95% blir utført av menn... 0 Siter
Sør Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Fargerikt? Du "glemte" å nevne at fellesnevneren for partnerdrap er at sikkert 95% blir utført av menn... 0 Siter
Gjest enda mer Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Du "glemte" å nevne at fellesnevneren for partnerdrap er at sikkert 95% blir utført av menn... ''Du "glemte" å nevne at fellesnevneren for partnerdrap er at sikkert 95% blir utført av menn...'' ...og en ganske stort del begått under ruspåvirkning. 0 Siter
Sør Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 ''Du "glemte" å nevne at fellesnevneren for partnerdrap er at sikkert 95% blir utført av menn...'' ...og en ganske stort del begått under ruspåvirkning. Hei, Ja, det også! Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Du "glemte" å nevne at fellesnevneren for partnerdrap er at sikkert 95% blir utført av menn... VELKOMMEN TILBAKE! Håper du blir her og kverulerer, du har vært savnet! ) 0 Siter
morsan Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Du "glemte" å nevne at fellesnevneren for partnerdrap er at sikkert 95% blir utført av menn... Long time no see - velkommen tilbake:-) 0 Siter
astridny Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Hei, Ja, det også! Med vennlig hilsen Og en god del av disse er utenlandske som bor i Norge. 0 Siter
Sør Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Long time no see - velkommen tilbake:-) Tusen takk! Hyggelig å "se" deg også! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Og en god del av disse er utenlandske som bor i Norge. Hei, Selvsagt er en god del utenlandske. Samtidig så er det viktig å huske at selv om mange av de som utøver vold er utlendinger, er ikke det det samme som at mange utlendinger utøver vold. Jf. nesten alle som utøver vold er menn, men ikke alle menn utøver vold. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 VELKOMMEN TILBAKE! Håper du blir her og kverulerer, du har vært savnet! ) *lol* Takk! Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Urtid Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Hei, Selvsagt er en god del utenlandske. Samtidig så er det viktig å huske at selv om mange av de som utøver vold er utlendinger, er ikke det det samme som at mange utlendinger utøver vold. Jf. nesten alle som utøver vold er menn, men ikke alle menn utøver vold. Med vennlig hilsen http://www.dagbladet.no/dinside/2003/08/14/375933.html 0 Siter
Sør Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 http://www.dagbladet.no/dinside/2003/08/14/375933.html Nå tenkte jeg på vold som kan/fører til drap (altså, å slå ihjel noen), men ja, kvinner slår også noen ganger. Det berettiger selvsagt ikke vold. Med vennlig hilsen 0 Siter
Detaind Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 49 mennesker ble drept av andre i fjor, mens ca 500 tok sitt eget livet. Så tror heller vi bør frykte oss selv, en alle andre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.