Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og en god del av disse er utenlandske som bor i Norge.

De fleste kvinner blir vell drept av en eks, så kanskje unngå forhold også. Så er man helt sikker.

Skrevet

Jeg synes det er helt grusomt. Og en jævlig pris å betale for noen skakkjørte menns store ego.

Skrevet

Og en god del av disse er utenlandske som bor i Norge.

I det siste har det dessverre vært en del saker i utenlandske media hvor norske kriminelle har begått forbrytelser i andre land. Så vi eksporterer vel våre skurker, som andre gjør det. Og så havner våre menn på svenske voldsstatistikker blant menn med "utenlandsk opprinnelse"

Skrevet

Kvinnene har blitt altfor obsternasige og selvstendige. De tillater seg å vanke på utesteder (til og med sammen med mannlige venner), bryte ut av dårlige parforhold, bo alene i studentbyer og i det hele tatt tråkke over grenser.

Skrevet

Kvinnene har blitt altfor obsternasige og selvstendige. De tillater seg å vanke på utesteder (til og med sammen med mannlige venner), bryte ut av dårlige parforhold, bo alene i studentbyer og i det hele tatt tråkke over grenser.

1) En kvinne er død. Slikt er ikke morsomt.

2) Du kan nok trygt regne med at flere kvinner blir drept på steder hvor de ikke er slik du beskriver dem.

Skrevet

1) En kvinne er død. Slikt er ikke morsomt.

2) Du kan nok trygt regne med at flere kvinner blir drept på steder hvor de ikke er slik du beskriver dem.

Jeg mente ikke å være flåsete eller antyde at det er morsomt.

Av de drapene som har vært i media de siste dagene, var det vel én som bodde alene i studentleilighet, én som relativt nylig hadde tatt ut separasjon og én som ble med en mannlig venn for å skyte med luftgevær (sistnevnte sak er riktignok ikke helt fersk). Det var disse tilfellene jeg tenkte på i farten.

Jeg er fullstendig klar over at mange blir drept innenfor husets fire vegger. Samlivsbrudd er ikke fellesnevner for alle disse, men for noen av dem.

Det var lenge siden sist jeg så deg her - godnatt!

Skrevet

Jeg mente ikke å være flåsete eller antyde at det er morsomt.

Av de drapene som har vært i media de siste dagene, var det vel én som bodde alene i studentleilighet, én som relativt nylig hadde tatt ut separasjon og én som ble med en mannlig venn for å skyte med luftgevær (sistnevnte sak er riktignok ikke helt fersk). Det var disse tilfellene jeg tenkte på i farten.

Jeg er fullstendig klar over at mange blir drept innenfor husets fire vegger. Samlivsbrudd er ikke fellesnevner for alle disse, men for noen av dem.

Det var lenge siden sist jeg så deg her - godnatt!

Hei,

Takk, og godnatt til deg også! :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

''Jeg vet ikke om det er noen statistikk på det, men hvis vi ser bort fra det, så er det to unge gutter/menn som har begått rovdrap på to unge kvinner på kort tid. Begge guttene er norske såvidt jeg vet.''

Det er nok flest voldstilfeller og drap blant våre "nye landsmenn" enn blant de etnisk norske.

Den 33 år gamle kvinnen som ble drept i Skien i natt og hennes fraseparerte ektemann som drepte henne, er begge bl. a. opprinnelig fra Jordan.

Det der er en lettvint måte å avfeie problemet med norske menn som dreper partnerne på.

La oss tenke at det bare er utlendinger som gjør sånt, så slipper vi å se på oss selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...