Gjest Reidun går på sirkus Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Jeg er så innadvent som det kan bli, men er ikke de fleste på DOK det? 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Hei DOK-Reidun :-) Vel, jeg kan si jeg er begge deler. Hver til sitt bruk. 0 Siter
Gjest -Inn og ut Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Hei DOK-Reidun :-) Vel, jeg kan si jeg er begge deler. Hver til sitt bruk. Sånn er jeg også 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Jeg er ikke av de mest skravlete, men er heller ikke innadvent. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Jeg er en ganske klar ekstrovert (som "utadvendt" heter på fint), men har jo situasjoner der jeg opptrer introvert også. Hvorfor tror du alle på DOL er innadvendte? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Jeg er vel mer utadvendt enn innadvendt, men det beror selvfølgelig på situasjonen. 0 Siter
Gjest selv om det ikke alltid virker sånn Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Hva er DOK? Jeg er mest utadvendt- 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Jeg er meget utadvendt person :-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Nei jeg er veldig utadvendt, så sånn er det neppe 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Jeg er introvert, men sliter ikke akkurat i sosiale situasjoner. Jeg bare foretrekker fred, ro og å være alene/sammen med svært nær familie og venner om jeg kan velge. Et eksempel: En kjempehyggelig dame har lagt seg til å "ta følge" med meg og sønnen min på vei til skolen, fordi hun går på jobb til samme tidspunkt. Det irriterer meg noe enormt. Ikke fordi jeg er sjenert eller usikker i situasjonen, men fordi jeg ser ikke poenget med det. Det tar energi fra meg og jeg får ingenting igjen for det. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Jeg er introvert, men sliter ikke akkurat i sosiale situasjoner. Jeg bare foretrekker fred, ro og å være alene/sammen med svært nær familie og venner om jeg kan velge. Et eksempel: En kjempehyggelig dame har lagt seg til å "ta følge" med meg og sønnen min på vei til skolen, fordi hun går på jobb til samme tidspunkt. Det irriterer meg noe enormt. Ikke fordi jeg er sjenert eller usikker i situasjonen, men fordi jeg ser ikke poenget med det. Det tar energi fra meg og jeg får ingenting igjen for det. Det hadde jeg også syntes var slitsomt.. 0 Siter
Gjest MayLynn Skrevet 13. januar 2010 Skrevet 13. januar 2010 Jeg er ihvertfall ikke bare utadvendt - det er sikkert. Trenger litt tid for meg selv og har ikke behov for å danse på bordet eller å være midtpunktet. (Men jeg liker ikke å være HELT glemt i bakgrunnen heller...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.