Gå til innhold

Om Iphone og Ipod...osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

'' og bytte sim-kort til et man har fra før til et annet telefonselskap som har billigere ringepriser f.eks.''

Ja, selvsagt kan man ikke bytte til et annet _selskap_, men det står jo typisk i annonser at man er "bundet til Telenor i 12 mnd", og da er spørsmålet: Må det være ett bestemt Telenor-SIM-kort, eller kan man bruke et annet?

Det kan jo teoretisk sett være akkurat like dyre abonnementer på begge SIM-korten.

''Må det være ett bestemt Telenor-SIM-kort, eller kan man bruke et annet?''

Ja, det var det, da... Jeg har en ubehagelig mistanke om at de - i dette tilfellet - kan ha funnet på noe ekstra snusk... Tidligere - med andre telefoner - mener jeg man har kunnet bytte til et annet SIMkort fra samme selskap, men... Tror du må spørre Telenor direkte, jeg. For å være sikker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...