Gjest diesel hansen Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Jeg har registrert at mange svinger over i den andre kjørefila når de skal passere enkelte av bomstasjonene(der det er mulig), og selvfølgelig bare når det ikke kommer bil imot. Jeg er nysgjerrig av meg og har prøvd det ut, og det lyser ikke på lystavlen som registrerer passeringene. Spørsmålet er om det kameraet som vender mot venstre fil fanger det opp. Er det noen som har erfaringer med dette? 0 Siter
Sør Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Selvsagt blir det fanget opp av kamera (de som setter opp bommene er ikke dumme), og ettersom det er doble linjer risikerer du nok bot også. 5,8 GHz-antennene for å lese AutoPass-brukkene har et mindre felt enn kamera. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest diesel hansen Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Selvsagt blir det fanget opp av kamera (de som setter opp bommene er ikke dumme), og ettersom det er doble linjer risikerer du nok bot også. 5,8 GHz-antennene for å lese AutoPass-brukkene har et mindre felt enn kamera. Med vennlig hilsen Det er ikke dobbel linje på den stasjonen jeg passerer. 0 Siter
Sør Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Det er ikke dobbel linje på den stasjonen jeg passerer. Det er da neppe lov å kjøre i motsatt kjøreretning gjennom en bomstasjon, uansett. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest diesel hansen Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Det er da neppe lov å kjøre i motsatt kjøreretning gjennom en bomstasjon, uansett. Med vennlig hilsen Det er vel ingen regler som sier at man ikke har lov til å kjøre over i det andre kjørefeltet hvis sikten er klar? 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Du blir fanget opp og har du brikke, blir du belastet,ellers får du faktura hjem, sto noe om dette på nettet forrige dagen i forbindelse med en annen bomstasjon. 0 Siter
Gjest diesel hansen Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Du blir fanget opp og har du brikke, blir du belastet,ellers får du faktura hjem, sto noe om dette på nettet forrige dagen i forbindelse med en annen bomstasjon. Åh, så ikke den. Det var kjedelig 0 Siter
Spirello Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Herrgud noe så patetisk å prøve å snike seg gjennom bommen! Blir oppgitt av folk noen ganger.. Bommen er noe dritt, det er jeg enig i, men å kjøre uansvarlig for å unngå å betale 25,- kr. ser jeg ikke poenget med. De som prøver å snike skulle fått en saftig bot.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.