Gå til innhold

Hvor I forhold til sentrum ligger Munch hotellet

Anbefalte innlegg

Gjest pysete jeg
Skrevet

Er det greiest å gå dit fra sentrum eller bør en ta drosje, når det er sent på kvelden?

Skrevet

Hva mener du egentlig med å gå dir _fra sentrum_? Munch hotell ligger jo i sentrum - sentrum er ikke bare ett punkt.

Om jeg ville tatt taxi kommer an på.

1. Hvor langt unna jeg var

2. Hvor mye jeg har å bære på

3. hvor kaldt eller vått det er

4. om jeg hadde noen å gå sammen med - ikke først pg fremst pga sikkerheten, men fordi det ville vært kjedelig å traske langt alene om kvelden.

5. og til en viss grad hvor sent det er, men dette hadde bare vært et tilleggsmoment hvos det var veldig langt på natt (f eks kl 3) eller at jeg var fryktelig trøtt og ikke orket å gå.

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D6643454.70169%26lon%3D597384.90901%26zoom%3D15%26layers%3DB0000%26id%3Dc_Z0HJULDZ%26offset%3D0%26tab%3Dyellow

Skrevet

Jeg var veldig pysete da jeg for 2-3 år siden begynte å reise til oslo med jobben og bo alene på hotell. Har bodd på Thon hotel Munch flere ganger, og det er et greit hotell, nær t-bane og teater/kino osv. Jeg har alltid gått dit, fra f.eks. Nasjonalteateret.

Gjest trist jente
Skrevet

Munch hotellets egen veibeskrivelse:

http://www.thonhotels.no/munch#tabmenuanchor

Ankomst med tog:

Du kan ta toget både til Oslo Sentralstasjon og Nationaltheatret.

Til fots fra stasjonen, gå Karl Johan til du kommer til Grand Hotell.

Ta Rosenkrantzgate til høyre ved Grand Hotel hvis du kommer fra Oslo S. Gå rett frem til du ser Thon Hotel Stefan. Ta trappen som ligger tvers over Thon Hotel Stefan og Tinghuset. Thon Hotel Munch ligger rett på den andre siden av denne trappen. Du kan også ta taxi. Det koster litt over kr 100,- på dagtid, litt avhengig av antall personer og størrelse på bil.

Ankomst Flybuss

Flybussen stopper 5 minutters gange fra hotellet. Holdeplassen ved Professor Aschehougs plass eller endestasjonen ved Radisson SAS Scandinavia er de nærmeste stasjonene.

Ankomst med kollektivtransport

Trikk: Du kan ta trikk nr 11, 17 og 18.

Gå av på holdeplassen Tinghuset eller Professor Aschehougs plass, litt avhengig av hvilken vei du kommer.

T-bane: Nærmeste T-banestasjon er Stortinget. Alle baner stopper ved denne stasjonen.

Rutetider for kollektivtransport i Oslo:

http://trafikanten.no/

Skrevet

''Er det greiest å gå dit fra sentrum''

Det ligger jo i sentrum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...