Gjest Lina rett fram Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Etter å ikke ha fått svar på en eneste sms siden lørdag, har det endelig gått opp for meg i går at meldingene mine rett og slett ikke hadde kommet fram til mottaker. De vises som sendte meldinger på mobil displayet, men kommer altså ikke fram. Har netcom abonnement. Det går an å motta meldinger og det går også an å ringe som før. Noen som har erfaring med dette? Er det mest sannsynlig at det skyldes netcom eller kan det være mobilen min? ( 2 mnd gammel). 0 Siter
fyrlykt Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Merkelig. Av og til slutter min mobil å ta imot både meldinger og innringninger uten at den er uten dekning. Da hjelper det å slå telefonen av og på igjen. 0 Siter
Humatus Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Har en venninne med netcom som har hatt litt av det samme problemet. Hun kan motta meldinger, men for å kunne sende meldinger slik at mottager kan motta dem, så må hun slå av og på telefonen også sende meldingen og da kommer den fram. Du kan jo sjekke om det funker for deg, kansje det er en feil netcom ikke er klar over ? 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Det har skjedd meg før med netcom. Ring dem og spør :-) 0 Siter
Gjest Lina rett fram Skrevet 13. januar 2010 Skrevet 13. januar 2010 Det har skjedd meg før med netcom. Ring dem og spør :-) Mobilen er nå i orden etter å ha skrudd den av og på. Har selv hørt at netcom er kjent for dette problemet. Netcom bør skjerpe seg, særlig nå nå de har så mange konkurenter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.