Gå til innhold

Hva er det med folk som må avbryte en hele tiden

Anbefalte innlegg

Gjest glad i henne for det
Skrevet

Hva i himmelens navn er galt med deg!

Jeg hørte deg første gang.

Det er i denne sammenhengen absolutt ingenting galt med meg. Derimot lurer jeg på hvordan du kan så til de grader koke suppe ut av ingenting!

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• hidi, the scorpion

5

• meg__123!

2

• løvinne71

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest glad i henne for det
Skrevet

Hva i himmelens navn er galt med deg!

ps.1 Det gjorde utrolig godt å få blåst ut litt! :P

ps2. Synes ellers du skulle holde deg for god til å dra himmelen inn i vår lille disputt! ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

ps.1 Det gjorde utrolig godt å få blåst ut litt! :P

ps2. Synes ellers du skulle holde deg for god til å dra himmelen inn i vår lille disputt! ;)

Har aldri ønsket deg annet enn godt;)

Så får _du_ bestemme hva du synes om meg;)

Skrevet

''Det har jo litt med personlighet også, de som er livlige og prater mye har vel lettere for å avbryte også. De som er veldig stille og prater lite, kommer vel aldri så langt som til å avbryte. ''

Ja, personlige forskjeller, og ulike vaner/erfaringer, kan gjøre at man bedømmer den eller de man snakker med ulikt.

En venninne av meg er én av fem søstre som er født ganske tett. Mannen hennes har én søster som er mye yngre. Han ble (ivertfall istarten, inntil han vennet seg til det) ganske oppgiitt når søstrene var samlet - de snakket i munnen på hverandre og avbrøt osv, og han trodde ofte feilaktig at de kranglet... .-)

''Han ble (ivertfall istarten, inntil han vennet seg til det) ganske oppgiitt når søstrene var samlet - de snakket i munnen på hverandre og avbrøt osv, og han trodde ofte feilaktig at de kranglet... .-)''

*Hehe* Sånn er min kjære og hans far også! De kan krangle og kjefte og snakke stygt til hverandre så det smeller i veggene etter min oppfatning. En gang sa jeg det til dem mens de holdt på som verst og da stoppet de forbløffet begge to og stirret på meg og utbrøt:"Nei, det er ikke sånn sjø!" De har rett og slett bare den tonen når de jobber sammen og er uenige om noe. For meg høres det ut som de ikke tåler trynet på hverandre, men sekunder senere er de blide og fornøyde og husker slett ikke at de har kranglet.

Jeg har gitt opp og går meg en tur når jeg synes de blir for ille. :o)

Skrevet

''Amen! Min søte kjærlige og gode eks-svigermor er sånn. Hele tiden!! Fryktelige irriterende.''

Og aldri har det finnes en svigerdatter som er sur, uvillig til å delta i familien, som ser på sin slekt som best, eller familietradisjoner som er hellige for henne og familien?

''Og aldri har det finnes en svigerdatter som er sur, uvillig til å delta i familien, som ser på sin slekt som best, eller familietradisjoner som er hellige for henne og familien?''

Hun sa jo at svigermoren også var søt og kjærlig. De færreste ser vel bare positive ting i en person, hva enten den er svigerforelder, ektefelle eller barn?

Hvis hun hadde sagt at dette gjaldt søsteren sin, hadde du da svart på samme vis? Enn hvis det var mannen? Moren hennes? Barnet hennes?

Gjest venninne som avbryter hele tiden
Skrevet

det kan virke som dere har ulike forventninger til samtalen, hun er kanskje mer uhøytidelig og vil slurve og slarve om folk rundt dere og det som faller en inn - du vil kanskje snakke mer inngående og seriøst om temaer?

Ren gjetning. Det ene er i så fall ikke "bedre" enn det andre, men kanskje en dårlig match :-)

Ja, det kan tenkes at vi er veldig forskjellige sånn ja. Det tror jeg kan bli et stort problem for jeg hater avbrytelser av den typen. Min hjerne er ikke nok mental fleksibel til å håndtere det desverre;)

hidi, the scorpion
Skrevet

''Og aldri har det finnes en svigerdatter som er sur, uvillig til å delta i familien, som ser på sin slekt som best, eller familietradisjoner som er hellige for henne og familien?''

Hun sa jo at svigermoren også var søt og kjærlig. De færreste ser vel bare positive ting i en person, hva enten den er svigerforelder, ektefelle eller barn?

Hvis hun hadde sagt at dette gjaldt søsteren sin, hadde du da svart på samme vis? Enn hvis det var mannen? Moren hennes? Barnet hennes?

''Hvis hun hadde sagt at dette gjaldt søsteren sin, hadde du da svart på samme vis? Enn hvis det var mannen? Moren hennes? Barnet hennes?''

Er ikke en spøk, det samme på for alle?

Skrevet

''Hvis hun hadde sagt at dette gjaldt søsteren sin, hadde du da svart på samme vis? Enn hvis det var mannen? Moren hennes? Barnet hennes?''

Er ikke en spøk, det samme på for alle?

?

Skrevet

Gjør vi ikke all det av og til da? Når en sitter sammen med folk som hele tida prater om personlige ting, og en dessverre ikke klarer opparbeide nok interesse, men så vil en allikevel prøve å gjøre noe for å holde samtalen i gang.

Av og til ja, men det virker ikke som om venninna gjør det bare av og til da.

Skrevet

Det er fordelen med å være her på Dol , man kan ikke avbryte,ta et innlegg om gangen,veldig greit

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...