Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma har hatt en mikro fra kenwood i 23 eller 24 år, funker fremdeles. Er litt imponert over at den ikke har pensjonert seg enda.

hidi, the scorpion
Skrevet

Mamma har hatt en mikro fra kenwood i 23 eller 24 år, funker fremdeles. Er litt imponert over at den ikke har pensjonert seg enda.

Min heter "Space cube" og lever enda etter 19 år;))

Skrevet

Har ingen erfaring med det merket, men vil generelt si:

Da vi for noen år siden kjøpte ny micro, spurte jeg her inne om tips, og noeen skrøt meget varmt av grill- og cripsfunksjonene. Men for min del var det bortkastet å bruke penger på det - jeg synes ikke det er noe vi har hatt særlig nytte av (grenser for hvor mye crisping og grilling det blir der inne uansett... kan ikke sammenlignes med en stekeovn).

Dessuten tar slike funksjoner veldig mye av plassen inni ovnen. Den vi hadde før (som takket for seg etter mange års tjeneste) var nesten like stor inni som utenpå.

En annen ting som ergrer meg ved den nye microen, er at den har slik tallerken soom går rundt inni. Før hadde vi en uten det, og det synes jeg var mye mer praktisk f eks for tining av brød eller med tanke på hvilke former som får plass inni der. Det skal ikke mye til før det sperrer for slik at det ikke går rundt. Irriterende.

Skrevet

Helt enig med morsan i at grill og whatnot-funksjonene er helt underordnet.

Det man trenger er en god MIKROBØLGEOVN som kan tine og koke.

Ferdig :-)

Jeg kan ikke anbefale wilfa, det har jeg nå og den er fullstendig håpløs.

Skrevet

Pizzafunsjon er et must når man har unger i tenårene :o)

Skrevet

Hm ja, jeg har sånn pizzaovn, satser på at de bruker den i tenårene ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

''Pizzafunsjon er et must når man har unger i tenårene :o)''

Neida;) Vanlig ovn har fungert perfekt for alle ungdommene i mitt hus;) De klarte tilogmed å huske tiden;))

Men nye tider, krever sikkert nye funksjoner;))

Skrevet

Hm ja, jeg har sånn pizzaovn, satser på at de bruker den i tenårene ;-)

Da trenger du ikke det vet du:o)

Skrevet

''Pizzafunsjon er et must når man har unger i tenårene :o)''

Neida;) Vanlig ovn har fungert perfekt for alle ungdommene i mitt hus;) De klarte tilogmed å huske tiden;))

Men nye tider, krever sikkert nye funksjoner;))

Det blir mye mere rot og så må man vente til ovnen er varm. Inn i microen, 8 minutter og ut igjen og sprø bunn :o)

hidi, the scorpion
Skrevet

Det blir mye mere rot og så må man vente til ovnen er varm. Inn i microen, 8 minutter og ut igjen og sprø bunn :o)

Har ikke et slikt vidunder;) Bare vanlig ovn...

Hva kjærestepar gjør, i den ekstra tiden, kunne de sikkert gjort på dagtid;))))

Skrevet

Crispfunksjonen vår har jeg ikke brukt på rå pizza, bare på oppvarmin av pizzarester, men synes ikke resultatet blir særlig bra...

Skrevet

Har ingen erfaring med det merket, men vil generelt si:

Da vi for noen år siden kjøpte ny micro, spurte jeg her inne om tips, og noeen skrøt meget varmt av grill- og cripsfunksjonene. Men for min del var det bortkastet å bruke penger på det - jeg synes ikke det er noe vi har hatt særlig nytte av (grenser for hvor mye crisping og grilling det blir der inne uansett... kan ikke sammenlignes med en stekeovn).

Dessuten tar slike funksjoner veldig mye av plassen inni ovnen. Den vi hadde før (som takket for seg etter mange års tjeneste) var nesten like stor inni som utenpå.

En annen ting som ergrer meg ved den nye microen, er at den har slik tallerken soom går rundt inni. Før hadde vi en uten det, og det synes jeg var mye mer praktisk f eks for tining av brød eller med tanke på hvilke former som får plass inni der. Det skal ikke mye til før det sperrer for slik at det ikke går rundt. Irriterende.

Har ikke alle microer roterende plate?

Tinefunksjonen er i grunnen den jeg bruker mest. :o) Ser det finnes microer med damp-funksjon også, men ser egentlig ikke for meg at jeg kommer til å bruke det noe særlig så det dropper jeg.

Skrevet

Har ikke alle microer roterende plate?

Tinefunksjonen er i grunnen den jeg bruker mest. :o) Ser det finnes microer med damp-funksjon også, men ser egentlig ikke for meg at jeg kommer til å bruke det noe særlig så det dropper jeg.

Nei, vår forrige hadde ikke det. Og min neste også....:-)

Skrevet

Siden jeg har min oppå kjøleskapet kan jeg ikke ha en micro med knappene på toppen, da må jeg jo klatre opp for å betjene den. :o)

På vår modell, er knappene nederst :-)

Skrevet

På vår modell, er knappene nederst :-)

Er litt skeptisk til Whirlpool etter å ha hatt en oppvaskmaskin som bråket noe forjævlig... Har vel egentlig ikke hørt så mye positivt om merket.

candyqueen_83
Skrevet

Vi har wilfa og er fornøyd med den. Men vi bruker kun for å tine, og varme opp da.

Skrevet

Er litt skeptisk til Whirlpool etter å ha hatt en oppvaskmaskin som bråket noe forjævlig... Har vel egentlig ikke hørt så mye positivt om merket.

De er kjent for gode micro'er :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...