Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har wilfa og er fornøyd med den. Men vi bruker kun for å tine, og varme opp da.

Etter å ha hatt både vannkoker som var helt feil på mengdeangivelse og vaffeljern som var totalt ubrukelig, begge fra Wilfa, er det meget tvilsomt at jeg kommer til å kjøpe Wilfa.

Skjønt det 6-hjerters vaffelhjernet deres har jeg bare hørt godord om så det er mulig at det kommer i hus en gang...

Skrevet

Crispfunksjonen vår har jeg ikke brukt på rå pizza, bare på oppvarmin av pizzarester, men synes ikke resultatet blir særlig bra...

Jeg har aldri laget vanlig pizza i den, men ungene har laget frossen pizza og det hender jeg slenger inn en jeg også.

Dessuten bruker jeg den til pomme frites, putter inn en haug på chrispplata og setter på til de får riktig farge og slipper dermed å bruke olje

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...