Gå til innhold

Dette er hvordan det IKKE gjøres.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff ja, jeg hadde vondt av mannen.

Oppfattet en sårhet der. Lese- og skrivevansker og dårlig språkdybde gjør ikke saken bedre.

Noen burde gitt ham et matlagingskurs i gave...

Og det at han ringte _advokaten_ sin for å få pølseråd vitner om et elendig nettverk.

Gjest Niccola
Skrevet

Uff ja, jeg hadde vondt av mannen.

Oppfattet en sårhet der. Lese- og skrivevansker og dårlig språkdybde gjør ikke saken bedre.

Noen burde gitt ham et matlagingskurs i gave...

Og det at han ringte _advokaten_ sin for å få pølseråd vitner om et elendig nettverk.

''Og det at han ringte _advokaten_ sin for å få pølseråd vitner om et elendig nettverk.''

Virker mer som show, på meg.. :-)

Skrevet

Jeg har aldri ledd så godt under et matprogram før! :-) Helt utrolig.

Skrevet

Jeg har aldri ledd så godt under et matprogram før! :-) Helt utrolig.

Har jeg gått glipp at noe nå?

Skrevet

Har jeg gått glipp at noe nå?

Programmet 4-stjerners middag på TVNorge - Vet ikke om du kjenner til konseptet, men fire "kjendiser" skal på rundgang spise middag hjemme hos hverandre og gi hverandre poeng.

Det gikk en runde i høst hvor mange prøvde å overgå hverandre i en fantastisk meny osv.

Men den godeste Tommy Sharif kunne virkelig ikke lage mat, og ikke prøvde han heller, og at det går an å ødelegge halvfabrikata på den måten var bare helt utrolig!!

Han hadde sett på TV at nordmenn spiser tomatsuppe med egg, så det skulle han ha som forett. han kjøpte FIRE pakker Toro - én til hver gjest. Makaronien var hard, suppa var tynn, og han hadde kokt eggene OPPI suppa!! Den eneste personlige touch'en han hadde på retten, var å ha oppi en shot Jack Daniels!!!!

Hovedretten var wienerpølser og potetmos - selvsagt ikke hjemmelaget....;-) Han fikk til og med hjelp fra en av gjestene til å lage dette. Han trodde til og med at ketsjupen og sennepen skulle has oppi pølsevannet----;-)

Uffameg....

Tror nok at en god del var show, at han bevisst valgte en veldig enkel meny som motvekt til anddres matsnobberi. Men eggekoking oppi suppa og sennep og ketsjup i pølsevannet tror jeg var oppriktig uvitenhet;-)

Skrevet

Programmet 4-stjerners middag på TVNorge - Vet ikke om du kjenner til konseptet, men fire "kjendiser" skal på rundgang spise middag hjemme hos hverandre og gi hverandre poeng.

Det gikk en runde i høst hvor mange prøvde å overgå hverandre i en fantastisk meny osv.

Men den godeste Tommy Sharif kunne virkelig ikke lage mat, og ikke prøvde han heller, og at det går an å ødelegge halvfabrikata på den måten var bare helt utrolig!!

Han hadde sett på TV at nordmenn spiser tomatsuppe med egg, så det skulle han ha som forett. han kjøpte FIRE pakker Toro - én til hver gjest. Makaronien var hard, suppa var tynn, og han hadde kokt eggene OPPI suppa!! Den eneste personlige touch'en han hadde på retten, var å ha oppi en shot Jack Daniels!!!!

Hovedretten var wienerpølser og potetmos - selvsagt ikke hjemmelaget....;-) Han fikk til og med hjelp fra en av gjestene til å lage dette. Han trodde til og med at ketsjupen og sennepen skulle has oppi pølsevannet----;-)

Uffameg....

Tror nok at en god del var show, at han bevisst valgte en veldig enkel meny som motvekt til anddres matsnobberi. Men eggekoking oppi suppa og sennep og ketsjup i pølsevannet tror jeg var oppriktig uvitenhet;-)

Han tok en IQ-test en gang og scora bare 70 poeng ;)

Faktisk sant!

Skrevet

Faktisk sant!

Hihih, det husker jeg! c",)

Skrevet

Faktisk sant!

Oi! Det må da regnes som tilbakestående??

Skrevet

Uffameg....

Hehe!

Skrevet

Oi! Det må da regnes som tilbakestående??

Jeg lurer på om grensen for å regnes som psykisk utviklingshemmet ligger ved en IQ på under 60 ? Jeg har egentlig ikke peiling, men mener å ha hørt dette før.. Det normale er vel med en IQ på rundt 110-120 tror jeg?

Skrevet

Hihih, det husker jeg! c",)

Godt jeg huska rett :)

Tror han selv fortalte det når han var med i "Ylvis møter veggen"?

Gjest utviklingshemmet
Skrevet

Jeg lurer på om grensen for å regnes som psykisk utviklingshemmet ligger ved en IQ på under 60 ? Jeg har egentlig ikke peiling, men mener å ha hørt dette før.. Det normale er vel med en IQ på rundt 110-120 tror jeg?

Under 70, og det regnes som lettere psykisk utviklingshemmet. Lærte i hvert fall jeg på spes. peden.

Skrevet

Under 70, og det regnes som lettere psykisk utviklingshemmet. Lærte i hvert fall jeg på spes. peden.

Ok. Det stemmer nok :)

Skrevet

Det normal eer vel (det skal i alle fall være) en iq på 100 ;)

Skrevet

Det normal eer vel (det skal i alle fall være) en iq på 100 ;)

Ok, sikkert mange som blir fornøyde over å høre det ;-)

Skrevet

''Det normale er vel med en IQ på rundt 110-120 tror jeg?''

Scoren refererer faktisk til en normalfordelt skala der 100 både er gjennomsnitt og median. Men jeg har fremdeles til gode å treffe noen som har tatt en IQ-test uten å rapportere om resultater på godt over 120 ;-)

Skrevet

''Det normale er vel med en IQ på rundt 110-120 tror jeg?''

Scoren refererer faktisk til en normalfordelt skala der 100 både er gjennomsnitt og median. Men jeg har fremdeles til gode å treffe noen som har tatt en IQ-test uten å rapportere om resultater på godt over 120 ;-)

Det er vel helst de med IQ på over 120 som tør å ta testen, eller som går ut med resultatene offentlig ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...