Gå til innhold

Tempur Anno

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en vanlig tempur og den synes jeg er som en drøm. Men vær oppmerksom på at den er varm, at det er vanskelig å snu seg i den og ikke alle trives med den

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har en vanlig tempur og den synes jeg er som en drøm. Men vær oppmerksom på at den er varm, at det er vanskelig å snu seg i den og ikke alle trives med den

Varm er supert ;O) Syns ikke den virket så vanskelig å snu seg på i butikken, men jeg prøvde jo heller ikke altfor mange ganger.

Takk for svar :o)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har tempurseng, litt usikker på om det er den jeg har, jeg kjøpte for ca 4 år siden. Hele senga er fra Tempur, overmadrass i tempur, og madrass under i temur.

Vi er stålende fornøyde! Jeg fikk nytt liv jeg. Sambo som sover uansett hvor han ligger, han sier at han får bedre søvn av senga, og er mer opplagt når han våkner.

Det er det lureste jeg har brukt penger på.

Er rommet iskaldt er den litt hard, men 2 min så har den formet seg etter meg.

Jeg er veldig glad i å reise, men jeg er alltid veldig glad når jeg kommer hjem til senga mi! :o)

Husk at kroppen må venne seg til den, det må den egentlig til alle senger. Så ca 14 dager tilvenning er vanlig.

Skrevet

Siden jeg er av dem som ikke kan sove en hel natt på tempur, så vil jeg bare oppfordre deg til å prøvesove tempur før du evt. kjøper:-)

Skrevet

Jeg husker jeg spurte her inne om tempur før vi kjøpte, kom jeg på nå, og det var litt delte meninger.

Gamle tempurmadrasser likte ikke jeg, jeg har prøvesovet bestemoren min sin flere ganger, men vår nye kan ikke sammenlignes med den. Hvor gammel den er vet jeg ikke, den kan jo ha vært "haugammel".

Skrevet

Jeg har ikke denne senga, men har både tempur overmadrass og pute. Kan ikke leve uten! Du må regne med ubehag i starten - iallefall om du har litt plager med rygg/nakke. Jeg var konstant smådårlig de tre første ukene (hodepine og kvalme), men så ble det bare helt topp :)

Skrevet

Vi har tempuseng, men jeg husker ikke modellen. Er kjempefornøyde. Den er steinhard når det er kaldt på soverommet, men det tar ikke lange tiden å myke den opp. Sover veldig godt og snur meg mye sjeldnere om natten nå.

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1263332472' post='4285294]

Jeg har tempurseng, litt usikker på om det er den jeg har, jeg kjøpte for ca 4 år siden. Hele senga er fra Tempur, overmadrass i tempur, og madrass under i temur.

Vi er stålende fornøyde! Jeg fikk nytt liv jeg. Sambo som sover uansett hvor han ligger, han sier at han får bedre søvn av senga, og er mer opplagt når han våkner.

Det er det lureste jeg har brukt penger på.

Er rommet iskaldt er den litt hard, men 2 min så har den formet seg etter meg.

Jeg er veldig glad i å reise, men jeg er alltid veldig glad når jeg kommer hjem til senga mi! :o)

Husk at kroppen må venne seg til den, det må den egentlig til alle senger. Så ca 14 dager tilvenning er vanlig.

Hele denne sengen er også tempur. Understell, madrasser oppå, og overmadrass på toppen. Jeg tror vi går for denne. Har ikke råd til å betale mer enn ca 15 000 for seng nå, og da tror jeg denne blir mye bedre enn vanlige kontinentalsenger.

candyqueen_83
Skrevet

Siden jeg er av dem som ikke kan sove en hel natt på tempur, så vil jeg bare oppfordre deg til å prøvesove tempur før du evt. kjøper:-)

Vet ikke helt hvor jeg skal få prøvesovet madrassen en hel natt ;O)

candyqueen_83
Skrevet

ser god ut..

Han var visst ikke så sikker likevel nå siden den er så varm.

Skrevet

Den er ikke så varm, da. Mannen min er veldig varm, men tempusengen går fint for han.

Skrevet

Hele denne sengen er også tempur. Understell, madrasser oppå, og overmadrass på toppen. Jeg tror vi går for denne. Har ikke råd til å betale mer enn ca 15 000 for seng nå, og da tror jeg denne blir mye bedre enn vanlige kontinentalsenger.

Vi er veldig fornøyde. Det er jo smak og behag, men jeg kommer nok ikke til å kjøpe noe annet fremover.

Skrevet

Den er ikke så varm, da. Mannen min er veldig varm, men tempusengen går fint for han.

Den er veldig varm når man har feber over lang tid og svetten renner hver natt.

Men ikke så varm at jeg ikke holder ut likevel

Skrevet

Mannen min blir lett varm, men han har ikke problemer med tempur av den grunn...

Skrevet

Den er veldig varm når man har feber over lang tid og svetten renner hver natt.

Men ikke så varm at jeg ikke holder ut likevel

Ja, når man har feber er tempuRsengen varm. Men da er jo alle senger varme, synes jeg.

Skrevet

Vet ikke helt hvor jeg skal få prøvesovet madrassen en hel natt ;O)

Men er du vant til å sove på tempur? Hvis du ikke har prøvd å sove en hel natt på tempur, så ville jeg ha forhørt meg i bekjentskapskretsen om noen har tempur og i det minste kan la deg sove middag der.

Svært mange liker tempur, men for noen av oss er det en madrass som bare gir smerter og dårlig søvnkvalitet.

candyqueen_83
Skrevet

Å, det må jeg fortelle samboeren. Han har nesten slått den fra seg nå ettersom den skulle være varm. Han koker jo nesten til vanlig.

candyqueen_83
Skrevet

Men er du vant til å sove på tempur? Hvis du ikke har prøvd å sove en hel natt på tempur, så ville jeg ha forhørt meg i bekjentskapskretsen om noen har tempur og i det minste kan la deg sove middag der.

Svært mange liker tempur, men for noen av oss er det en madrass som bare gir smerter og dårlig søvnkvalitet.

Jeg har aldri sovet på Tempur. Men det var hvertfall veldig deilig å ligge på den i butikken. Hehe.

Jeg får ofte vondt i ryggen av andre senger. Synker liksom helt nedi. Vanskelig å få nok støtte. Derfor tenker jeg at Tempur jo må være perfekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...