Gå til innhold

Tempur Anno

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har bare tempur overmadrass, og er veldig fornøyd med den. Det eneste er at den er hard og ligge på når det er kjølig på rommet.

Jeg skjønner ikke hva de mener, de som sier at den er varm? Det er da ikke varmeelement i den, jeg fryser like mye på tempur som på andre madrasser ;-)

Jeg har heller ikke opplevd ubehag, men har sovet godt på den fra første stund. Men det kan jo hende at det er forskjell når alt er tempur, ikke bare overmadrassen.

Skrevet

Jeg har aldri sovet på Tempur. Men det var hvertfall veldig deilig å ligge på den i butikken. Hehe.

Jeg får ofte vondt i ryggen av andre senger. Synker liksom helt nedi. Vanskelig å få nok støtte. Derfor tenker jeg at Tempur jo må være perfekt.

Jeg ville aldri ha kjøpt tempur uten å fått testet godt, men som sagt det er fordi min rygg overhodet ikke tåler den. Har hørt tilsvarende fra andre med ryggproblemer som gir utstrålende smerter i beina.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har bare tempur overmadrass, og er veldig fornøyd med den. Det eneste er at den er hard og ligge på når det er kjølig på rommet.

Jeg skjønner ikke hva de mener, de som sier at den er varm? Det er da ikke varmeelement i den, jeg fryser like mye på tempur som på andre madrasser ;-)

Jeg har heller ikke opplevd ubehag, men har sovet godt på den fra første stund. Men det kan jo hende at det er forskjell når alt er tempur, ikke bare overmadrassen.

Jeg tror det er overmadrassen som gjør det mesta av "jobben" uansett. Den koster jo 13 000 bare den. Men jeg er litt usikker for på den typen vi har sett på står det ekstra myk overmadrass. Den kjentes jo hard ut, og samboeren min vil ha den veldig fast. Håper ikke den blir for myk da.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg ville aldri ha kjøpt tempur uten å fått testet godt, men som sagt det er fordi min rygg overhodet ikke tåler den. Har hørt tilsvarende fra andre med ryggproblemer som gir utstrålende smerter i beina.

Jeg har dessverre ingen å teste hos. Har ligget på en lignende madrass fra Abena, og den var knallgod. Men vet ikke om de kan sammenlignes.

Skrevet

Jeg har dessverre ingen å teste hos. Har ligget på en lignende madrass fra Abena, og den var knallgod. Men vet ikke om de kan sammenlignes.

De fleste blir vel fornøyd med tempur, så forhåpentligvis blir også du det:-)

Skrevet

Hva har du under overmadrassen? Skumgummi eller fjær.

Sønnen min vil gjerne ha en hard seng. Han sover også veldig urolig, snur seg hele natten. Tenkte han kanskje ville hatt glede av Tempur, men de er jo så dyr. Derfor lurte jeg på om det blir samme nytten å bruke bare overmadrass, og om det har noe å si hvilken madrass man har underst.

Skrevet

Jeg har aldri sovet på Tempur. Men det var hvertfall veldig deilig å ligge på den i butikken. Hehe.

Jeg får ofte vondt i ryggen av andre senger. Synker liksom helt nedi. Vanskelig å få nok støtte. Derfor tenker jeg at Tempur jo må være perfekt.

Min rygg er også kranglete, og jeg kan ikke ligge på Tempur uten å få mer smerter. :(

candyqueen_83
Skrevet

Min rygg er også kranglete, og jeg kan ikke ligge på Tempur uten å få mer smerter. :(

Hmm.. Hvorfor er tempur anbefalt for de som har problemer da tro? Trodde det skulle bli bedre jeg da.

candyqueen_83
Skrevet

Sønnen min vil gjerne ha en hard seng. Han sover også veldig urolig, snur seg hele natten. Tenkte han kanskje ville hatt glede av Tempur, men de er jo så dyr. Derfor lurte jeg på om det blir samme nytten å bruke bare overmadrass, og om det har noe å si hvilken madrass man har underst.

Jeg tror overmadrassen gjør veldig god nytte for seg. De hele tempursengene har jo bare skummadrasser under. Det er overmadrassen som koster.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vi har svanemadrass under, med fjær. Mannen min har en mye fastere madrass enn meg, siden han liker å ligge hardere. Selv om tempurovermadrassen gir "synke ned" følelse hos ham også, så merker vi godt at det er forskjell på sengene.

Vi valgte å bare kjøpe overmadrass fordi vi hadde ganske nye, gode madrasser fra før. Men så fikk jeg problem med ryggen. Tempuren har hjulpet meg veldig, så jeg er svært fornøyd med den løsningen.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg tror overmadrassen gjør veldig god nytte for seg. De hele tempursengene har jo bare skummadrasser under. Det er overmadrassen som koster.

Da vi kjøpte overmadrassen, var det det selgeren sa til oss også, at overmadrassen gjør veldig mye av jobben.

candyqueen_83
Skrevet

Da vi kjøpte overmadrassen, var det det selgeren sa til oss også, at overmadrassen gjør veldig mye av jobben.

Nå ser jeg det er to forskjellige overmadrasser da. En på 3,5 cm, og en på 7 cm. Vi prøvde den som var 7 cm tykk. Vet ikke hvor god den tynneste er.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå ser jeg det er to forskjellige overmadrasser da. En på 3,5 cm, og en på 7 cm. Vi prøvde den som var 7 cm tykk. Vet ikke hvor god den tynneste er.

Jeg målte vår. Den er faktisk 8 cm tykk.

candyqueen_83
Skrevet

Men den selges jo bare i 3,5 og 7 cm. Kanskje de regner med uten trekk eller noe, sånn at den blir tykkere?

candyqueen_83
Skrevet

Vi har bestilt senga da, så blir spennende å se hvordan den er :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Men den selges jo bare i 3,5 og 7 cm. Kanskje de regner med uten trekk eller noe, sånn at den blir tykkere?

Det kan godt hende. Jeg målte med trekk på.

Lykke til, håper du blir fornøyd!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...