Gå til innhold

Tur til Tallinn og valuta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippiii!! Jeg reiser til Tallinn sammen med to venner om noen mnd :)) Nå lurer jeg på hva som er smartest og rimeligst å gjøre med tanke på veksling av penger? Bør jeg ta med norske kontanter (vi blir borte bare i tre dager) og veksle der borte/veksle her hjemme/betale med VISA der borte?

Noen som kan komme med gode råd?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg tok ut penger i Tallinn fra minibank. Jeg gjør alltid det, uansett hvor jeg er.

Om det er det beste vet jeg ikke.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1263365707' post='4285438]

Jeg tok ut penger i Tallinn fra minibank. Jeg gjør alltid det, uansett hvor jeg er.

Om det er det beste vet jeg ikke.

Det er det jeg alltid har gjort når jeg har vært på reise før også, men så tenker jeg at dette er et østblokkland og innbiller meg at det kanskje er annerledes der ;-P

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det er det jeg alltid har gjort når jeg har vært på reise før også, men så tenker jeg at dette er et østblokkland og innbiller meg at det kanskje er annerledes der ;-P

Minibanken var i allefall helt up to date ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1263370748' post='4285479]

Minibanken var i allefall helt up to date ;o)

Hehe, godt å høre ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...