Spirello Skrevet 13. januar 2010 Skrevet 13. januar 2010 Jeg trenger tips til gode sports-BHr som støtter godt ved hopping og spretting. Synes alt slenger rundt i de jeg har fra HM. Bør være noen form for støtte og ikke bare en topp.. Har dere med litt store frontlykter tips? ) Bruker 85c 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. januar 2010 Skrevet 13. januar 2010 Gå på en sportsbutikk du. ) Jeg liker Champion sine, de har delte cuper og bh-fasong selv i større størrelser. For hel front og bryterrygg er drepen for meg, med bryterrygg får jeg all vekta av puppene på nakken og det er vondt. 0 Siter
Gjest 75GGGGG80D Skrevet 13. januar 2010 Skrevet 13. januar 2010 denne er best syns jeg http://www.underverker.no/testvinner_sportsbh_fra_shock_absorber_ad_cup/P_149 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 13. januar 2010 Skrevet 13. januar 2010 Du må nesten prøve deg frem. Gode treningsbehåer har dem på sportsbutikken. Spør etter hjelp og prøv før du kjøper. Du skriver at du bruker 85 C og har store pupper. Jeg bruker 75 D og synes ikke de er spesielt store..store nok ja, men jeg finner gode behåer nesten overalt. Det eneste jeg ikke liker er slike treningstopper som ikke deler puppene, men gir et flatt frontstykke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.