Gå til innhold

God sports-BH for store pupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips til gode sports-BHr som støtter godt ved hopping og spretting. :) Synes alt slenger rundt i de jeg har fra HM. Bør være noen form for støtte og ikke bare en topp.. Har dere med litt store frontlykter tips? :o) Bruker 85c

Skrevet

Gå på en sportsbutikk du. :o) Jeg liker Champion sine, de har delte cuper og bh-fasong selv i større størrelser. For hel front og bryterrygg er drepen for meg, med bryterrygg får jeg all vekta av puppene på nakken og det er vondt.

Onsdag1365380628
Skrevet

Du må nesten prøve deg frem. Gode treningsbehåer har dem på sportsbutikken. Spør etter hjelp og prøv før du kjøper. Du skriver at du bruker 85 C og har store pupper. Jeg bruker 75 D og synes ikke de er spesielt store..store nok ja, men jeg finner gode behåer nesten overalt. Det eneste jeg ikke liker er slike treningstopper som ikke deler puppene, men gir et flatt frontstykke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...