Gå til innhold

canesten - tatt dag i steden for kveld

Anbefalte innlegg

Gjest tabletten
Skrevet

Det har vel ikke noe å si? Det gjelder stikkpillen.

brilleslangen
Skrevet

På kvelden legger du deg jo vanligvis og det gjør at virkestoffene holder seg inni skjeden mye lengre enn på dagtid (på dagtid sitter og står man og tyngdekraften gjør at virkestoffene forlater skjeden myeraskere enn om man ligger).

Så jeg vil anbefale å følge anvisningen på pakken jeg...

Men om innstikk på dagtid kan gjøre at man ikke blir fri soppinfeksjon aner jeg ikke... Det merker du vel etterhvert... ;-)

Gjest tabletten
Skrevet

På kvelden legger du deg jo vanligvis og det gjør at virkestoffene holder seg inni skjeden mye lengre enn på dagtid (på dagtid sitter og står man og tyngdekraften gjør at virkestoffene forlater skjeden myeraskere enn om man ligger).

Men om innstikk på dagtid kan gjøre at man ikke blir fri soppinfeksjon aner jeg ikke... Det merker du vel etterhvert... ;-)

Jeg har ikke merket noe utflod annet enn noen små mellomblødninger. Jeg har hatt sopp en gang før, og da var det lett å merke det (hvite klumper; beklager beskrivelsen). Nå er det ingenting slikt, men jeg vil være sikker på at det ikke er noe.

Gjest tabletten
Skrevet

Så noe av tabletten vil komme ut igjenn?

Gjest -Pilla kom ut
Skrevet

Det vil den ganske sikkert. Da jeg tok en kur, var mye kommet ut igjen om morgenen.

Gjest Niccola
Skrevet

Det gjør den. Bruk truseinnlegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...