Gjest tabletten Skrevet 13. januar 2010 Skrevet 13. januar 2010 Det har vel ikke noe å si? Det gjelder stikkpillen. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 13. januar 2010 Skrevet 13. januar 2010 På kvelden legger du deg jo vanligvis og det gjør at virkestoffene holder seg inni skjeden mye lengre enn på dagtid (på dagtid sitter og står man og tyngdekraften gjør at virkestoffene forlater skjeden myeraskere enn om man ligger). Så jeg vil anbefale å følge anvisningen på pakken jeg... Men om innstikk på dagtid kan gjøre at man ikke blir fri soppinfeksjon aner jeg ikke... Det merker du vel etterhvert... ;-) 0 Siter
Gjest tabletten Skrevet 13. januar 2010 Skrevet 13. januar 2010 På kvelden legger du deg jo vanligvis og det gjør at virkestoffene holder seg inni skjeden mye lengre enn på dagtid (på dagtid sitter og står man og tyngdekraften gjør at virkestoffene forlater skjeden myeraskere enn om man ligger). Så jeg vil anbefale å følge anvisningen på pakken jeg... Men om innstikk på dagtid kan gjøre at man ikke blir fri soppinfeksjon aner jeg ikke... Det merker du vel etterhvert... ;-) Jeg har ikke merket noe utflod annet enn noen små mellomblødninger. Jeg har hatt sopp en gang før, og da var det lett å merke det (hvite klumper; beklager beskrivelsen). Nå er det ingenting slikt, men jeg vil være sikker på at det ikke er noe. 0 Siter
Gjest tabletten Skrevet 13. januar 2010 Skrevet 13. januar 2010 På kvelden legger du deg jo vanligvis og det gjør at virkestoffene holder seg inni skjeden mye lengre enn på dagtid (på dagtid sitter og står man og tyngdekraften gjør at virkestoffene forlater skjeden myeraskere enn om man ligger). Så jeg vil anbefale å følge anvisningen på pakken jeg... Men om innstikk på dagtid kan gjøre at man ikke blir fri soppinfeksjon aner jeg ikke... Det merker du vel etterhvert... ;-) Så noe av tabletten vil komme ut igjenn? 0 Siter
Gjest -Pilla kom ut Skrevet 13. januar 2010 Skrevet 13. januar 2010 Så noe av tabletten vil komme ut igjenn? Det vil den ganske sikkert. Da jeg tok en kur, var mye kommet ut igjen om morgenen. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 13. januar 2010 Skrevet 13. januar 2010 Så noe av tabletten vil komme ut igjenn? Det gjør den. Bruk truseinnlegg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.