Gå til innhold

Loddent varmelaken - hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde de solgte slike lodne, varmelaken på Jysk, Princess eller Kid, men finner det ikke på nettsiden til noen av dem - noen som vet om de har dem i butikkene?

Ser de har noe sånt på SparKjøp, men jeg skulle gjerne hatt det til i morra...

Fortsetter under...

Gjest nisseshopperen din i nordøst ;)
Skrevet

Ja, jeg så de hadde sånt da jeg var innom Sparkjøp forleden. Hvis du bare hadde gitt meg litt bedre tid, så skulle jeg alltids ha fiksa den saken også ;)

Gjest majas mamma
Skrevet

skal du ha et elektrisk et, så vet jeg at de har det både på el-kjøp og expert. Tror merket er Nordica ( ikke helt sikker på det) Selv har jeg et elektrisk varmelaken, men ikke av den lodne typen. Har hatt det tidligere men syntes det var ubehagelig å ligge på. Men det er selvfølgelig smak og behag.

Skrevet
  nisseshopperen din i nordøst ;) skrev (På 13.1.2010 den 14.15):

Ja, jeg så de hadde sånt da jeg var innom Sparkjøp forleden. Hvis du bare hadde gitt meg litt bedre tid, så skulle jeg alltids ha fiksa den saken også ;)

Nissen har fått den blide skjebne at han ikke blir pakket bort med julepynten, men skal få stå fremme hele året sammen med de andre russiske dukkene. :o)

Skrevet
  majas mamma skrev (På 13.1.2010 den 14.17):

skal du ha et elektrisk et, så vet jeg at de har det både på el-kjøp og expert. Tror merket er Nordica ( ikke helt sikker på det) Selv har jeg et elektrisk varmelaken, men ikke av den lodne typen. Har hatt det tidligere men syntes det var ubehagelig å ligge på. Men det er selvfølgelig smak og behag.

Nei, ikke elektrisk, men sånn loddent som man kan ligge på hele natten. :o)

El-ingen min sier at jeg ikke får ha elektrisk varmelaken pga brannfaren.

Gjest majas mamma
Skrevet
  Lillemus skrev (På 13.1.2010 den 14.22):

Nei, ikke elektrisk, men sånn loddent som man kan ligge på hele natten. :o)

El-ingen min sier at jeg ikke får ha elektrisk varmelaken pga brannfaren.

Jeg bruker mitt med fornuft, mener jeg selv da, he, he. Skrur det på ca 15 minutter før jeg legger meg, og da er det varmt når jeg legger meg, og da skrur jeg det av. Er så mye lettere å sovne i en varm seng. Dessuten fik jeg det i gave av min mann, han var lei av å få "dobbeltsidig hjerteinfarkt og karasjokk" hver kveld når jeg bare skulle varme de kalde føttene mine litt på leggene hans.

Annonse

candyqueen_83
Skrevet
  majas mamma skrev (På 13.1.2010 den 14.32):

Jeg bruker mitt med fornuft, mener jeg selv da, he, he. Skrur det på ca 15 minutter før jeg legger meg, og da er det varmt når jeg legger meg, og da skrur jeg det av. Er så mye lettere å sovne i en varm seng. Dessuten fik jeg det i gave av min mann, han var lei av å få "dobbeltsidig hjerteinfarkt og karasjokk" hver kveld når jeg bare skulle varme de kalde føttene mine litt på leggene hans.

Haha, det er sånn jeg gjør. men samboeren er glovarm på beina så han syns det er deilig når jeg varmer føttene på leggene hans. Han får jo litt massasje av dem samtidig og :o)

Skrevet

Da drar du til SparKjøp da. Det er jo ikke lange biten!

Skrevet
  Axcia skrev (På 13.1.2010 den 15.50):

Da drar du til SparKjøp da. Det er jo ikke lange biten!

Har ikke tid! Ikke før torsdag i alle fall.

Skrevet
  AV skrev (På 13.1.2010 den 22.38):

Jeg fikk et til jul. Det er kjøpt på Princess.

Ah - da stikker jeg innom Princess og hører der i ettermiddag. :o) Takker!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...