Gå til innhold

Klær...deppa =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i selskap på søndag...feiring av 40-årsdag...

Hadde lyst å kjøpe meg ny kjole...men jeg har pløyd gjennom de fleste butikker jeg vet av uten å finne noe som jeg liker...

Det er nå så lenge i mellom at jeg handler fine klær...at jeg kan ikke dette lengre...jeg har blitt uvant med å gå i butikker hvor de selger klær...og jeg kan heller ikke gå i dyre butikker pga økonomien...

Jeg har vanskelig for å se hva som passer meg...jeg kan ikke kombinere klær...jeg har en håpløs gammeldags stil...

Jeg har en del klær i skapet mitt...de er gammel, de fleste er for små...men noe kan jeg bruke...men de er gammeldags...

Jeg gruer meg til selskapet...for jeg vet at resten av folket bestandig går i fine,friske og nye klær...

Jeg må desverre bli med i dette selskapet...hvis ikke har jeg kommet til å meldt avbud...

Hva gjør jeg med problemet med klær?

Gjest Melis34
Skrevet

God Morgen.

Jeg hadde rett å slett gått inn i en "billigere" butikk,og spurt dem som jobber der om å hjelpe deg å finne riktige klær,er derfor de jobber der for å hjelpe deg.

Eller har du en venninne som kan trå til? om du synes det er vanskelig å velge å se selv hva som passer?

Skrevet

Velg en billigere kjedebutikk og spør de ansatte om hjelp! Du bør kunne finne noe på salg fortsatt.

Skrevet

Støtter melis sitt forslag. Jeg for min del synes kappahl har fine selskapsklær. Kanskje har de salg på julens festklær enda, og du kan finne noe der?

Ellers frister det å spørre hva du har liggende. Kan jo være at du kan bruke noe av det?

Jeg synes det enkle er det beste. Ikke noe dill-dall, det blir så "rotete".

Skrevet

God Morgen.

Jeg hadde rett å slett gått inn i en "billigere" butikk,og spurt dem som jobber der om å hjelpe deg å finne riktige klær,er derfor de jobber der for å hjelpe deg.

Eller har du en venninne som kan trå til? om du synes det er vanskelig å velge å se selv hva som passer?

Enig - gå inn på en rimeligere butikk - aller helst på fordmiddagen om du har mulighet til å ta fri fra jobb. Da har de ansatte ofte god tid til å følge deg opp, og du kan få super hjelp.

Både f.eks KappAhl, Lindex, VeroModa og GinaTrikot har mye på salg nå, masse selskapsklær til overs etter jul..

Ta gjerne på deg hverdagsklær du føler deg litt fresh i når du går ut, så får du mer mot til å prøve freshe klær og å spørre om hjelp selvom ekspeditrisene ser avksrekkende fancy kledd ut..

Gjest Elextra
Skrevet

Kjoler kan være vanskelig å finne. Jeg ville satset på et enkelt sort skjørt og en noe mer spesiell topp til. Finnes massevis av fine topper i alle prisklasser i butikkene.

Om det passer (og toppen er enkel) kan du jo gjerne ha mønstrede strømper til, og gjerne høye hæler. Så blir du så fin, så! :-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Det er alltids hjelp å få i butikken, spesielt om du går på et tidspunkt hvor ikke "alle" er der, så har de ekstra god tid til deg. Da jeg skulle handle klær til julebord i år på Vero Moda, så kom en av de ansatte bort til meg og spurte om jeg trengte hjelp. Jeg pleier alltid å si bare "nei takk, jeg bare ser litt", og finner noe selv. Men akkurat da bestemte jeg meg for å se hvordan det gikk å få hjelp, og det gikk kjempefint! Jeg ble veldig fornøyd med antrekket til slutt, etter bare et par-tre utprøvinger. Jeg har tidligere spurt om de har den og den størrelsen og sånt, men dette var første gang jeg fikk plukket ut klær for meg. Prøv det! Tror antrekket mitt (topp og pen bukse) kom på 700 kroner eller noe, men da var ingenting på tilbud. Du bør kunne finne noe billig nå :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...