Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Borte vekk, og takk for det! Det må da finnes andre alternativer som smårollingene kan se på? Dette er trash TV for de små, de ser på alt som har sterke farger og rører seg. Programmer som er 80% det samme fra episode til episode kan de hive på dynga først som sist.

_jubler_

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nick

8

• Lillemus

7

• morsan

7

• cecily

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har så store barn at jeg ikke aner hva dette er ;-)

Men - reaksjonene rundt dette har jeg undret meg over... Uansett hva slags program det er - man kan da ikke regne med at programmer kommer til å bestå evig, man kan da ikke bli _så_ opprørt over at et barneprogram endres?

Gjest Elextra
Skrevet

Har ikke sett det, men har forstått det er populært blant de minste.

Det latterlige er imidlertid at FrP går inn for å overstyre for å få programmet tilbake - de som fra før klager over at NRK er politikerstyrt! :-).

Gjest Elextra
Skrevet

Har så store barn at jeg ikke aner hva dette er ;-)

Men - reaksjonene rundt dette har jeg undret meg over... Uansett hva slags program det er - man kan da ikke regne med at programmer kommer til å bestå evig, man kan da ikke bli _så_ opprørt over at et barneprogram endres?

''Uansett hva slags program det er - man kan da ikke regne med at programmer kommer til å bestå evig, man kan da ikke bli _så_ opprørt over at et barneprogram endres?

''

Hehe, helt enig. Komisk hvor mye oppstand det er blitt rundt dette, og ikke minst FrP's innblanding (kfr. mitt innlegg over).

Skrevet

Det latterlige er imidlertid at FrP går inn for å overstyre for å få programmet tilbake - de som fra før klager over at NRK er politikerstyrt! :-).

''Det latterlige er imidlertid at FrP går inn for å overstyre for å få programmet tilbake - de som fra før klager over at NRK er politikerstyrt! :-).''

Hehe,- ja det kan du si... Men, såvidt jeg har forstått er det vel på bakgrunn av seerstormen - altså at folk "flest" skal kunne ha en innflytelse. Uten at jeg - _i denne sammenheng_ - har noen spesiell mening om FrP ;-)

Skrevet

Men helsike, det er jo ikke borte, det går på NRK Super akkurat nå!

_trodde jeg var trygg_

Skrevet

Jeg tar bølgen! Fy fader for en møkkaprogram.. Tinkyinky og stinkypinky.. Ikke skikkelig prating bare irriterende lyder og hopping. helt høl i huet spør du meg. Glad det er borte jeg..

Gjest Elextra
Skrevet

_trodde jeg var trygg_

Ah, ok!

Men nick, programmet er beregnet på to-tre-åringer, hvor gammel var du, igjen...?

Skrevet

Jeg har heldigvis ikke så små barn lenger og selv om jeg prøver så godt jeg kan å legge godviljen til ser jeg virkelig ikke problemet her. Finn noe annet ungene kan se på da om de er så innihampen avhengige av Drømmehagen! Man kan ikke forvente at en tv-kanal sender det samme barneprogrammet i år ut og år inn vel...

Skrevet

Ah, ok!

Men nick, programmet er beregnet på to-tre-åringer, hvor gammel var du, igjen...?

Jeg har en 7 åring som før pleide å titte på dette. Som foreldre er det mye man må se på, men drømmehagen er bånn i bøtta.

Det er litt Teletubbies, men mye dårligere.

Skrevet

Jeg har heldigvis ikke så små barn lenger og selv om jeg prøver så godt jeg kan å legge godviljen til ser jeg virkelig ikke problemet her. Finn noe annet ungene kan se på da om de er så innihampen avhengige av Drømmehagen! Man kan ikke forvente at en tv-kanal sender det samme barneprogrammet i år ut og år inn vel...

De burde ikke sende disse programmene overhodet.

Skrevet

_trodde jeg var trygg_

*Hehe* Det er ikke fjernet fra skjermen, det har bare byttet sendetidspunkt slik at nå ikke går mens foreldrene har behov for å hvile middag. ;o)

Skrevet

I all verden, for en hets mot dette programmet!

Mine unger synes faktisk det er et koselig program, selv om de er store (5,5 og 8,5), og de ser gjerne på det :-)

Skrevet

Mine unger synes faktisk det er et koselig program, selv om de er store (5,5 og 8,5), og de ser gjerne på det :-)

Jeg tror ikke det er selve programmet de fleste reagerer på, men disse ytterst få mødrene som har gått ut i media og hylt opp om at barna deres står med store øyne foran tv'n og gråter fordi programmet har byttet sendetidspunkt. Det blir bare for dumt å gi NRK ansvaret for noe slikt...

Skrevet

Det er fordummende. Hadde nick jr på 7 sett på dette, så hadde jeg blitt bekymret.

Skrevet

_trodde jeg var trygg_

*LOL* Det går an å finne av-knappen...

Skrevet

Jeg tror ikke det er selve programmet de fleste reagerer på, men disse ytterst få mødrene som har gått ut i media og hylt opp om at barna deres står med store øyne foran tv'n og gråter fordi programmet har byttet sendetidspunkt. Det blir bare for dumt å gi NRK ansvaret for noe slikt...

OK. det har jeg ikke fått med meg. Tåpelig å hyle for det....

Skrevet

Det er fordummende. Hadde nick jr på 7 sett på dette, så hadde jeg blitt bekymret.

Det er sikkert mange som synes det er fordummende å sitte i timesvis på Dol også ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har en 7 åring som før pleide å titte på dette. Som foreldre er det mye man må se på, men drømmehagen er bånn i bøtta.

Det er litt Teletubbies, men mye dårligere.

''Som foreldre er det mye man må se på''

Må innrømme at jeg sluttet å se Barne-TV med barna da de var i 4-årsalderen. Litt koselig å se sammen, selvfølgelig, men som oftest benytter jeg tiden til å rydde kjøkkenet eller gjøre noe annet praktisk.

Husker barna mine elsket Teletubbies da de var ca. to år, men Drømmehagen har jeg som sagt ikke sett, vet bare at det er pop blant de minste.

Skrevet

Det er sikkert mange som synes det er fordummende å sitte i timesvis på Dol også ;-)

Joda, men det hadde vært verre dersom 80% av svarene til deg hadde bestått av: prustivusti, vustiprusti, prusteprust, gjentatt 40 ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...