Gjest LadyNokia Skrevet 14. januar 2010 Skrevet 14. januar 2010 Går det an å slå av 3G på Nokia? Tror det stikker av med mye strøm, så mobilen krever å lades ofte. Før ladet jeg mobilen ca en gang i uka, nå hver annen dag. Er det normalt? 0 Siter
Gjest Kanskje til hjelp Skrevet 14. januar 2010 Skrevet 14. januar 2010 3G gjør at mobilen blir fortere utladet, ja. På de fleste Nokia telefoner skal det være mulig å skru 3G av. Jeg tror du må inn i innstillingene og så velge nettverk i menyen. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 14. januar 2010 Skrevet 14. januar 2010 Du kan slå av 3G p mobiltelefoner da det sluker strøm. Jeg hadde samme problemer med min nye Sony Ericson Satio. Før jeg fikk srudd av 3G måtte jeg lade hver dag, nå holder det med annehver dag. Hvis du har en telefon med touch-screen bruker de også mye mer strøm enn vanlige telefoner. Du kan også gå på instillinger og dempe lysstyrken på skjermen. Jeg har min nede på 80 %, og det fungere utmerket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.