Gå til innhold

Må lade mobil ofte. På grunn av 3G?

Anbefalte innlegg

Gjest LadyNokia
Skrevet

Går det an å slå av 3G på Nokia? Tror det stikker av med mye strøm, så mobilen krever å lades ofte. Før ladet jeg mobilen ca en gang i uka, nå hver annen dag. Er det normalt?

Gjest Kanskje til hjelp
Skrevet

3G gjør at mobilen blir fortere utladet, ja. På de fleste Nokia telefoner skal det være mulig å skru 3G av. Jeg tror du må inn i innstillingene og så velge nettverk i menyen.

Gjest majas mamma
Skrevet

Du kan slå av 3G p mobiltelefoner da det sluker strøm. Jeg hadde samme problemer med min nye Sony Ericson Satio. Før jeg fikk srudd av 3G måtte jeg lade hver dag, nå holder det med annehver dag. Hvis du har en telefon med touch-screen bruker de også mye mer strøm enn vanlige telefoner. Du kan også gå på instillinger og dempe lysstyrken på skjermen. Jeg har min nede på 80 %, og det fungere utmerket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...