Gjest ty til naturen sikkert Skrevet 14. januar 2010 Skrevet 14. januar 2010 Om jeg vil melde meg inn på treningssenter, tar de kredittsjekk av meg da? Og om jeg har betalingsannmerkning, får jeg ikke medlemskap? 0 Siter
Gjest hypnotika Skrevet 14. januar 2010 Skrevet 14. januar 2010 Det blir ikke gjort her hvor jeg bor ihvertfall. Betaler alltid kontant. 0 Siter
Gjest ty til naturen sikkert Skrevet 14. januar 2010 Skrevet 14. januar 2010 Det blir ikke gjort her hvor jeg bor ihvertfall. Betaler alltid kontant. Jeg skal ikke betale kontant (bare første avdrag), men melde meg inn og betale med avtalegiro hver mnd. 0 Siter
Gjest hypnotika Skrevet 14. januar 2010 Skrevet 14. januar 2010 Jeg skal ikke betale kontant (bare første avdrag), men melde meg inn og betale med avtalegiro hver mnd. Jeg tror ikke det studioet jeg har driver og kredittsjekker folk, kan sikkert variere? 0 Siter
Gjest ty til naturen sikkert Skrevet 14. januar 2010 Skrevet 14. januar 2010 Jeg tror ikke det studioet jeg har driver og kredittsjekker folk, kan sikkert variere? Ok. Men greit å vite om de gjør det på forhånd eller ikke.Men kan hende det varierer ja. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 14. januar 2010 Skrevet 14. januar 2010 Ok. Men greit å vite om de gjør det på forhånd eller ikke.Men kan hende det varierer ja. Ring og spør, da vel 0 Siter
fyrlykt Skrevet 14. januar 2010 Skrevet 14. januar 2010 Jeg skal ikke betale kontant (bare første avdrag), men melde meg inn og betale med avtalegiro hver mnd. Det blir jo mer og mer vanlig og enkelt med kreditsjekk så jeg ville regnet med at de vil sjekke ja. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. januar 2010 Skrevet 14. januar 2010 Ring og spør, da vel Om noen ringer og spør om de kredittsjekker før de kan bli medlem hadde jeg blitt meget skeptisk... Da er det i alle fall tydelig at vedkommende har eller har hatt økonomiske problemer. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. januar 2010 Skrevet 14. januar 2010 Har ikke peiling, men jeg ville ikke tro det. De pådrar jo tross alt ikke kostnader ved å ta opp nye medlemmer; de får vel vanligvis en innmeldingsavgift og et fremtidig krav. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 14. januar 2010 Skrevet 14. januar 2010 Om noen ringer og spør om de kredittsjekker før de kan bli medlem hadde jeg blitt meget skeptisk... Da er det i alle fall tydelig at vedkommende har eller har hatt økonomiske problemer. Hun/han trenger ikke oppgi navn og selv om de gjør det, så noterer de seg neppe navnet når man presenterer seg i begynnelsen av samtalen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.