Spirello Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 http://www.nettavisen.no/nyheter/article2799812.ece Hva i helvette får folk til å gjøre sånne ting med dyr? jeg blir rasende av å lese sånt, får vondt langt inni hjerterota.. Og jeg kan ikke kalle meg dyrelekser engang, men sånt er det bare sjuke idioter som gjør! Fortjener samme behandling! 0 Siter
ilaria Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Uff.....:/ Er det virkelig nødvendig med de grusomme bildene? Er det ikke nok med tekst? Mulig jeg er en sart sjel når det gjelder slikt, men synes dette var drøyt. 0 Siter
Spirello Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Skrevet 15. januar 2010 Uff.....:/ Er det virkelig nødvendig med de grusomme bildene? Er det ikke nok med tekst? Mulig jeg er en sart sjel når det gjelder slikt, men synes dette var drøyt. Bildene er grusomme, men de viser ikke annet enn sannheten.. Har vel lagt til bilder for å vise folket hva slags faenskap de har gått gjennom.. Stakkars stakkars dyr.. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Jeg hadde blitt ekstremt voldelig om jeg hadde kommet over noen som hadde gjort noe sånt. Så såvidt en overskrift i dag som jeg regner med er denne saken din... Orker ikke å gå inn på den 0 Siter
Gjest Melis34 Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Jeg blir ytterst forbanna når jeg ser og hører om sånt!!!! hadde jeg fått tak i en sånn jævel,hadde jeg blitt sinnsyk i gjernings øyeblikket!!!! 0 Siter
astridny Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Uff.....:/ Er det virkelig nødvendig med de grusomme bildene? Er det ikke nok med tekst? Mulig jeg er en sart sjel når det gjelder slikt, men synes dette var drøyt. Historien blir ikke så forferdelig uten bilde. Mange har ikke så mye fantasi til å se det for seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.