Gå til innhold

Haster! Analplugg og diare

Anbefalte innlegg

Gjest Hjelp!!!!!
Skrevet

Jeg skal i et møte senere i dag men har fått løs mage. Jeg har en analplugg liggende. Vil den holde tett?

Gjest uvitende spørsmål
Skrevet

Unnskyld men hva i all verden er en analplugg?

Gjest høstløv
Skrevet

Gå på apoteket og kjøp Imodium, det stopper diareen i løpet av en halvtime.

Skrevet

Unnskyld men hva i all verden er en analplugg?

En analplugg er en slags dildo som er beregnet for analen, den ser litt annerledes ut enn en dildo da.

Gjest friogbevare
Skrevet

Meg bekjent sier ikke analplugger en dritt.

Skrevet

Tampong funker sikkert :)

Jeg ville ikke satt en tampong i analen! Når man stapper inn stikkpiller så dras vel disse oppover? Skjer det samme med en tampong?

Gjest Gastropasienten
Skrevet

Du får vel litt lengre tid på deg, når du kjenner at du må på do. Hvis du ikke har noen erfaring med den fra tidligere ville jeg heller prøvd imodium. Det kan være ubehagelig å gå med den.

Gjest Hjelp!!!!!
Skrevet

Gå på apoteket og kjøp Imodium, det stopper diareen i løpet av en halvtime.

Takk! Jeg får løpe ut av døren og kjøpe!

Skrevet

He-he-he... det jeg umiddelbart lurer på når jeg leser dette, er: har du det liggende på jobben?

;)))

Skrevet

En analplugg er en slags dildo som er beregnet for analen, den ser litt annerledes ut enn en dildo da.

Hva du ikke vet.. Lillemus he he..

Skrevet

Hva du ikke vet.. Lillemus he he..

Jeg har ikke prøvd det selv, men jeg tross alt over 40 og ikke helt jomfruelig og ærbar lengre... ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...