Gå til innhold

Fin café nær Oslo S?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rooster i østbanehallen har byens beste kaffe. Men det er ikke en stille og rolig plass jeg hadde giddi å sitte i flere timer. :)

Gjest trist jente
Skrevet

Rooster i østbanehallen har byens beste kaffe. Men det er ikke en stille og rolig plass jeg hadde giddi å sitte i flere timer. :)

Bacchus ved NAF huset er veldig koselig. Ikke verdens beste kaffe - bare traktekaffe. Men til gjengjeld verdens beste kaker:)

Er i enig i at den mariaflyfly nevner er den beste, men det er ikke noe koselig der, stress og bråk.

Gjest trist jente
Skrevet

Bacchus ved NAF huset er veldig koselig. Ikke verdens beste kaffe - bare traktekaffe. Men til gjengjeld verdens beste kaker:)

Er i enig i at den mariaflyfly nevner er den beste, men det er ikke noe koselig der, stress og bråk.

Skrevet

Jeg var på en koselig kafe på Glasmagasinet i forrige uke. Den ligger i 1. etg. på hjørnet mot Stortorvets Gjestegiveri. Var deilige myke stoler der og t.o.m en salong, Nydelig kaffe, smoothies, kaker, div. påsmurt og "dagnes hjemmelagde suppe": Lukta deilig i hele lokalet:

Er jo ikke mange minuttene fra Oslo S dit.

Gjest Elextra
Skrevet

teaterkafeen :P

Eh, er Theatercafeen flyttet til Oslo S?

candyqueen_83
Skrevet

Skal man slå i hjel noen timer på café har man tid til å gå opp til teaterkaféen også ;O)

Skrevet

EH nei i og med at jeg jobber ved siden av kafeen så vet jeg nok at den ikke er det.. herregud

Gjest Niccola
Skrevet

Café con Bar er oppusset i senere tid og har masse å lese på om du ønsker det. Jeg liker meg der.

Gjest Elextra
Skrevet

Skal man slå i hjel noen timer på café har man tid til å gå opp til teaterkaféen også ;O)

Men ikke i Jimmy Choo's :#

*knis*

candyqueen_83
Skrevet

Men ikke i Jimmy Choo's :#

*knis*

Nei, da er man passe dum ;O)

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, det har du vel rett i. Da kunne man vel egentlig foreslå kafeer i store deler av Oslo sentrum

candyqueen_83
Skrevet

Ja, det har du vel rett i. Da kunne man vel egentlig foreslå kafeer i store deler av Oslo sentrum

Men nå er ikke jeg typen til å slå av flere timer på kafé da.

Skrevet

tror du teatercafeen ligger for langt unna oslo s du eller?

Tar max 5 min med trikken...

Skrevet

"Noen timer" hørtes fryktelig mye ut på kafé, spør du meg! :-) Hva med en matbit eller kannskje litt shopping? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...