Gjest finnulira Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 For å slå ihjel noen timer?:-) tips? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Rooster i østbanehallen har byens beste kaffe. Men det er ikke en stille og rolig plass jeg hadde giddi å sitte i flere timer. 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Rooster i østbanehallen har byens beste kaffe. Men det er ikke en stille og rolig plass jeg hadde giddi å sitte i flere timer. Bacchus ved NAF huset er veldig koselig. Ikke verdens beste kaffe - bare traktekaffe. Men til gjengjeld verdens beste kaker:) Er i enig i at den mariaflyfly nevner er den beste, men det er ikke noe koselig der, stress og bråk. 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Bacchus ved NAF huset er veldig koselig. Ikke verdens beste kaffe - bare traktekaffe. Men til gjengjeld verdens beste kaker:) Er i enig i at den mariaflyfly nevner er den beste, men det er ikke noe koselig der, stress og bråk. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Jeg var på en koselig kafe på Glasmagasinet i forrige uke. Den ligger i 1. etg. på hjørnet mot Stortorvets Gjestegiveri. Var deilige myke stoler der og t.o.m en salong, Nydelig kaffe, smoothies, kaker, div. påsmurt og "dagnes hjemmelagde suppe": Lukta deilig i hele lokalet: Er jo ikke mange minuttene fra Oslo S dit. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 teaterkafeen Eh, er Theatercafeen flyttet til Oslo S? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Eh, er Theatercafeen flyttet til Oslo S? Skal man slå i hjel noen timer på café har man tid til å gå opp til teaterkaféen også ;O) 0 Siter
meg__123! Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Eh, er Theatercafeen flyttet til Oslo S? EH nei i og med at jeg jobber ved siden av kafeen så vet jeg nok at den ikke er det.. herregud 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Café con Bar er oppusset i senere tid og har masse å lese på om du ønsker det. Jeg liker meg der. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Skal man slå i hjel noen timer på café har man tid til å gå opp til teaterkaféen også ;O) Men ikke i Jimmy Choo's :# *knis* 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Men ikke i Jimmy Choo's :# *knis* Nei, da er man passe dum ;O) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Skal man slå i hjel noen timer på café har man tid til å gå opp til teaterkaféen også ;O) Ja, det har du vel rett i. Da kunne man vel egentlig foreslå kafeer i store deler av Oslo sentrum 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Ja, det har du vel rett i. Da kunne man vel egentlig foreslå kafeer i store deler av Oslo sentrum Men nå er ikke jeg typen til å slå av flere timer på kafé da. 0 Siter
meg__123! Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Ja, det har du vel rett i. Da kunne man vel egentlig foreslå kafeer i store deler av Oslo sentrum tror du teatercafeen ligger for langt unna oslo s du eller? Tar max 5 min med trikken... 0 Siter
morsan Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 "Noen timer" hørtes fryktelig mye ut på kafé, spør du meg! :-) Hva med en matbit eller kannskje litt shopping? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.