drizzle Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Noen som har tips til rimelig og bra elektriker i Bergen? Har fått ett tilbud på et anbud jeg har lagt ut, men skulle gjerne hatt tilbud fra en annen aktør også. Det ser ikke ut til at jeg får flere svar enn det ene, så nå må jeg lete selv. Noen som har brukt noen de vil anbefale? 0 Siter
Gjest Fenrisulven Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Jeg har lagt ut en jobb på anbudstorget.no og har hatt veldig mange henvendelser. Dette gjaldt også elektrikkerjobb, men på østlandet. Prøv det, har desverre ingen andre tips å komme med. 0 Siter
mrxx Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Skriver du elektriker, Bergen i søkefeltet på Gule sider, får du mange treff 0 Siter
drizzle Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Skrevet 15. januar 2010 Skriver du elektriker, Bergen i søkefeltet på Gule sider, får du mange treff Og det kunne jeg gjort dersom jeg ville velge helt villkårlig. Spørsmålet var om noen vet om noen de vil anbefale. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.