Gå til innhold

også er jeg forbanna p.g.a UD nekter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Katastrofegruppe på 40 personer og 9 hunder utreise tillatelse

til Haiti.De kunne har vært på plass alt på onsdag.Tåpelige unnskyldninger som geografiske forhold og at Usa har sendt 2 grupper holder ikke! sier leder for Norsar.Det trengs alle de ressurser som kan oppdrives. Norge sitter som vanlig på gjerdet igjen og venter, hva alle andre gjør! uff,jeg er så sinna!

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg òg! Landet trenger enormt mye hjelp etter en slik forferdelig katastrofe, hvert sekund teller...!

Skrevet

Jeg òg! Landet trenger enormt mye hjelp etter en slik forferdelig katastrofe, hvert sekund teller...!

Det virker jo nå som om at de fleste land har mobilisert hjelp til Haiti.

Det som er problemet er at de har vanskeligheter med å få hjelpen i "havn" pga lite kapasitet på alt fra flyplasser til all infrastruktur.

Har vi hørt noe fra Jens "arrogant" stoltenberg i denne saken? Har ikke sett han i avisen på en stund!

Skrevet

Det virker jo nå som om at de fleste land har mobilisert hjelp til Haiti.

Det som er problemet er at de har vanskeligheter med å få hjelpen i "havn" pga lite kapasitet på alt fra flyplasser til all infrastruktur.

Har vi hørt noe fra Jens "arrogant" stoltenberg i denne saken? Har ikke sett han i avisen på en stund!

Tja, hvor er han?

Men tilbake til det du sa: Hvorfor bruker de ikke Helikoptere

når det er vanskelig å komme fram med Bil? evt, kaste ut mat og drikke og det som trengs rundt omkring i byen? Er vel lett å sitte her tryggt og godt å finne løsinger,jeg vet det! Blir bare så lei meg...Stakkars Folk!

Gjest kinelle
Skrevet

Jeg hørte faktisk på radioen igår at det var for mange som ville hjelpe. Og det var problemer med flyplassen. Alle de ulike hjelpemannskapene, som ikke var samordnet, lagde mer kaos enn hjelp.

I radioprogrammet ble det sagt at FN skulle prøve å koordinere hjelpearbeiderene/organisasjonene fra samtlige land - slik at man faktisk fikk hjulpet og ikke bare være i veien. De ville helst ha hjelpeorgansisasjoner som er etablerte på Haiti fra før, de er kjent og det ble visstnok ryddigere i følge FN (radioprogrammet).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...