Gjest -Trenger pengene Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Kommer stipendet som vanlig i jan. eller må man fylle ut nye skjema? Trodde alt gikk sin gang ut skoleåret, men fikk ikke penger i dag. Jeg er elev på videregående første året. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Jeg vet ikke hvordan det fungerer på videregående, men vi som går på høyskole må betale inn studieavgifta før vi får penger fra lånekassa. 0 Siter
Gjest Trenger pengene Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Jeg vet ikke hvordan det fungerer på videregående, men vi som går på høyskole må betale inn studieavgifta før vi får penger fra lånekassa. Ok, men jeg betaler ikke studieavg. Får evt ta en telefon til lånekassen på mandag. Men dere vet så mye her inne...... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Ok, men jeg betaler ikke studieavg. Får evt ta en telefon til lånekassen på mandag. Men dere vet så mye her inne...... Pengene skal komme som normalt;) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Datteren min har i alle disse tre årene på vg. skole fått et brev som hentes på skolen ved skolestart høst og des/jan. Som skal underskrives og sendes i retur til lånekassen. Sikker på at det ikke ligger brev til deg på skolen? Fra lånekassa 0 Siter
meg__123! Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 jeg fikk ihvertfall stipendet i januar.. 0 Siter
Humatus Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 De betaler ut i bulker. Så innen mnd er omme har du nok pengene på konto 0 Siter
Gjest Trenger penger Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Datteren min har i alle disse tre årene på vg. skole fått et brev som hentes på skolen ved skolestart høst og des/jan. Som skal underskrives og sendes i retur til lånekassen. Sikker på at det ikke ligger brev til deg på skolen? Fra lånekassa Tenkte nettopp den tanken:) Skal sjekke på mandag 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. januar 2010 Skrevet 16. januar 2010 Ok, men jeg betaler ikke studieavg. Får evt ta en telefon til lånekassen på mandag. Men dere vet så mye her inne...... Tenkte meg at dere ikke betalte studieavgift. Ta kontakt med lånekassen du, så får du nok svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.