Gå til innhold

Nærsynt

Anbefalte innlegg

Gjest -Litt reddhare
Skrevet

Er nærsynt og vurderer laseroperasjon, evt Lasik.

Noen klinikker dere vil anbefale?

Noen alternativer til Lasik(ser vondt ut)?

Gjest Niccola
Skrevet

Er ikke vondt, men ekkelt. Du får beroligende tabletter på forhånd, om du ønsker.

MEN, synet forblir ikke nødvendigvis perfekt. Om du er jente vil svangerskap kunne påvirke synet, og selv om det har vært stabilt i 5 år på forhånd kan det godt endre seg igjen senere.

Jeg ser nå dårlig igjen på det ene øyet, men de skylder på nettopp svangerskap og at synet ikke slutter å endre seg selv om man er operert. Så tenk deg nøye om.

Gjest Litt reddhare
Skrevet

Er ikke vondt, men ekkelt. Du får beroligende tabletter på forhånd, om du ønsker.

MEN, synet forblir ikke nødvendigvis perfekt. Om du er jente vil svangerskap kunne påvirke synet, og selv om det har vært stabilt i 5 år på forhånd kan det godt endre seg igjen senere.

Jeg ser nå dårlig igjen på det ene øyet, men de skylder på nettopp svangerskap og at synet ikke slutter å endre seg selv om man er operert. Så tenk deg nøye om.

Takk for nyttig info. Ble ikke akkurat beroliget. Jeg er i hvert fall heldigvis gutt. Men skal tenke meg godt om, ja.

Skrevet

Jeg fikk utført synskorrigering for 4 år siden, og det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det tidligere.

Så godt å våkne om morgenen, åpne øynene å se bra. Slippe å famle etter brillene på nattbordet :-)

Aldri mer linser eller briller :-)

Jeg fikk perfekt syn etter inngrepet, og slik er det fortsatt.

Inngrepet er litt ekkelt, men ikke vondt. Jeg så med en gang etterpå, gjennom tåka, at synet var blitt bra.

Så som du sikkert skjønner, anbefaler jeg dette på det varmeste.

Lykke til !

Gjest Litt reddhare
Skrevet

Jeg fikk utført synskorrigering for 4 år siden, og det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det tidligere.

Så godt å våkne om morgenen, åpne øynene å se bra. Slippe å famle etter brillene på nattbordet :-)

Aldri mer linser eller briller :-)

Jeg fikk perfekt syn etter inngrepet, og slik er det fortsatt.

Inngrepet er litt ekkelt, men ikke vondt. Jeg så med en gang etterpå, gjennom tåka, at synet var blitt bra.

Så som du sikkert skjønner, anbefaler jeg dette på det varmeste.

Lykke til !

Hvilke type synskorrigering brukte du? Ca pris?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...