Gjest -Litt reddhare Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Er nærsynt og vurderer laseroperasjon, evt Lasik. Noen klinikker dere vil anbefale? Noen alternativer til Lasik(ser vondt ut)? 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Er ikke vondt, men ekkelt. Du får beroligende tabletter på forhånd, om du ønsker. MEN, synet forblir ikke nødvendigvis perfekt. Om du er jente vil svangerskap kunne påvirke synet, og selv om det har vært stabilt i 5 år på forhånd kan det godt endre seg igjen senere. Jeg ser nå dårlig igjen på det ene øyet, men de skylder på nettopp svangerskap og at synet ikke slutter å endre seg selv om man er operert. Så tenk deg nøye om. 0 Siter
Gjest Litt reddhare Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Er ikke vondt, men ekkelt. Du får beroligende tabletter på forhånd, om du ønsker. MEN, synet forblir ikke nødvendigvis perfekt. Om du er jente vil svangerskap kunne påvirke synet, og selv om det har vært stabilt i 5 år på forhånd kan det godt endre seg igjen senere. Jeg ser nå dårlig igjen på det ene øyet, men de skylder på nettopp svangerskap og at synet ikke slutter å endre seg selv om man er operert. Så tenk deg nøye om. Takk for nyttig info. Ble ikke akkurat beroliget. Jeg er i hvert fall heldigvis gutt. Men skal tenke meg godt om, ja. 0 Siter
black wealch Skrevet 16. januar 2010 Skrevet 16. januar 2010 Jeg fikk utført synskorrigering for 4 år siden, og det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det tidligere. Så godt å våkne om morgenen, åpne øynene å se bra. Slippe å famle etter brillene på nattbordet :-) Aldri mer linser eller briller :-) Jeg fikk perfekt syn etter inngrepet, og slik er det fortsatt. Inngrepet er litt ekkelt, men ikke vondt. Jeg så med en gang etterpå, gjennom tåka, at synet var blitt bra. Så som du sikkert skjønner, anbefaler jeg dette på det varmeste. Lykke til ! 0 Siter
Gjest Litt reddhare Skrevet 16. januar 2010 Skrevet 16. januar 2010 Jeg fikk utført synskorrigering for 4 år siden, og det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det tidligere. Så godt å våkne om morgenen, åpne øynene å se bra. Slippe å famle etter brillene på nattbordet :-) Aldri mer linser eller briller :-) Jeg fikk perfekt syn etter inngrepet, og slik er det fortsatt. Inngrepet er litt ekkelt, men ikke vondt. Jeg så med en gang etterpå, gjennom tåka, at synet var blitt bra. Så som du sikkert skjønner, anbefaler jeg dette på det varmeste. Lykke til ! Hvilke type synskorrigering brukte du? Ca pris? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.