Gå til innhold

Korslaget

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Fikk helt gåsehud når Team Åge sang jeg. Han er jo helt fantastisk han minste gutten da. Heia Team Åge!

Skrevet

Er helt enig med deg, Team Åge har vært best hele veien!

AneM1365380603
Skrevet

Fikk ikke sett det sist gang pga MGP, men i dag heiet jeg på dem :o)

Skrevet

Fikk ikke sett det sist gang pga MGP, men i dag heiet jeg på dem :o)

Det er jeg ikke enig i. Den gutten flyter på sjarmen:-( Nå er jeg ikke noen stor tilhenger av korsang, men i dag syntes jeg Team Bjarne m/Chand var best:-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Det er jeg ikke enig i. Den gutten flyter på sjarmen:-( Nå er jeg ikke noen stor tilhenger av korsang, men i dag syntes jeg Team Bjarne m/Chand var best:-)

Enig, syntes også Team Bjarne var best i dag.

AneM1365380603
Skrevet

Ja, de var også gode, men jeg biter på sjarmen til Åge :o)

Skrevet

Ja, de var også gode, men jeg biter på sjarmen til Åge :o)

Ja, han er en herlig positiv type:-) Det skal han ha. En god nr. 2 i dag :-)

AneM1365380603
Skrevet

Ja, han er en herlig positiv type:-) Det skal han ha. En god nr. 2 i dag :-)

Jeg ble så glad over å høre Chand synge den fine sangen sin, og også Maria Haukaas Storeng :o)

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg ble så glad over å høre Chand synge den fine sangen sin, og også Maria Haukaas Storeng :o)

Det er en utrolig flott låt.

Synes de er flinke de fleste korene, men jeg var veldig enig i hvem som skulle ryke ut i dag.

candyqueen_83
Skrevet

Det er jo bare fordi du digger Chand. Hadde chand sunget på Team Åge hadde nok det vært favoritten ;O)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...