Gå til innhold

Oslo tirsdag kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg ut hva som skjer av arrangement/konserter/teater osv tirsdag kveld?

Mannen min og jeg skal begge til Oslo (med hver vår jobb) og får tirsdag kveld sammen i Oslo. Hadde vært moro og fått med oss noe moro :-)

Gjest Dumbing
Skrevet

Takk for svar!

Fant dessverre ikke noe som så spennende ut - men mulig jeg gikk litt fort gjennom det. Skal se litt til.

Er mange pub'er i Oslo. Ingen grunn til å kjede seg! :)

Skrevet

Er mange pub'er i Oslo. Ingen grunn til å kjede seg! :)

Neida - vi skal ikke kjede oss! Ikke ofte vi to er på hotell sammen, og uten barn. Tror faktisk det skjedde sist for 11 år siden da jeg var gravid med eldstemann...

Vi har vært på hyttetur sammen uten barn altså, men ikke på hotell, tror jeg da...

Skrevet

Har du vært og sett Fanny og Aleksander? Ikke akkurat "moro", men utrolig bra! Beste jeg har sett på mange år, tror jeg.

Billettene er stort sett utsolgt, men om du kommer til teatret en halvtime før forestillingen er det god sjanse for å få uavhentede billetter.

http://www.nationaltheatret.no/Fanny+og+Alexander.b7C_wBjS4V.ips

Takk for tips! Det skal jeg sjekke ut :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Takk for tips! Det skal jeg sjekke ut :-)

Ja, sjekk rollelisten. Alt som kan krype og gå blant kremen av norske skuespillere. Og de gjør det bra!

Gjest Elextra
Skrevet

Neida - vi skal ikke kjede oss! Ikke ofte vi to er på hotell sammen, og uten barn. Tror faktisk det skjedde sist for 11 år siden da jeg var gravid med eldstemann...

Vi har vært på hyttetur sammen uten barn altså, men ikke på hotell, tror jeg da...

''Vi har vært på hyttetur sammen uten barn altså, men ikke på hotell, tror jeg da...''

Tror aldri vi har vært på hyttetur uten barn, dvs. etter at barna ble født. Men på hotell har vi vært flere ganger :-).

Skrevet

Åh, så dumt at dere ikke er her ondagskvelden! Dere kunne fått de to billigbillettene mine til konsertene vi skal ha denne uka. ;)

Skrevet

Åh, så dumt at dere ikke er her ondagskvelden! Dere kunne fått de to billigbillettene mine til konsertene vi skal ha denne uka. ;)

Ååååå, det hadde vært moro!

Jeg skal inn søndag (kommer 22) og skal hjem med 15-toget onsdag...

Buuuuu....

Jeg har utrolig lyst til å høre koret ditt!!!! Nå klaffet det jo nesten...

Neste gang jeg skal være i Oslo noen dager, er 2.-5. mai. Noen konserter da?

Skrevet

Ååååå, det hadde vært moro!

Jeg skal inn søndag (kommer 22) og skal hjem med 15-toget onsdag...

Buuuuu....

Jeg har utrolig lyst til å høre koret ditt!!!! Nå klaffet det jo nesten...

Neste gang jeg skal være i Oslo noen dager, er 2.-5. mai. Noen konserter da?

Nope :(

Så dumt det var. Men dere får kose dere i Oslo sammen! :)

Skrevet

Nope :(

Så dumt det var. Men dere får kose dere i Oslo sammen! :)

Takk for det - det skal vi :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...