Gå til innhold

opplever dere ofte at brev allerede er opnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var innom postkassa og hentet et brev fra min tidligere arbeidsplass. Det var noe lønn og trekkoppgaver. Det som jeg syntes var rart var at brevet allerede var åpnet. Har ikke opplevd det før. Kan de som sendte det rett og slett ha glemt å lukke brevet, eller er det noen utro tjenere i posten som går gjennom posten på jakt etter verdifull informasjon?

Skrevet

En gang opplevde jeg det, men jeg fant vel ut at limet var dårlig. Kan det være det samme hos deg?

Skrevet

Har opplevd at brevene har blitt så skadet pga regn osv at de har skiftet konvolutt

Har også mottat brev der "tapen" ikke har funket.

Skrevet

Har opplevd det, men ikke ofte.

Det kan være dårlig lim på konvorlutten.

Skrevet

En gang opplevde jeg det, men jeg fant vel ut at limet var dårlig. Kan det være det samme hos deg?

Vel, jeg håper at det er forklaringen

Skrevet

Det har hendt jeg har åpnet brev, og så har jeg sett etterpå at det er adressert til en av naboene. Da vil jo naboen få et åpnet brev!

Skrevet

Det har hendt jeg har åpnet brev, og så har jeg sett etterpå at det er adressert til en av naboene. Da vil jo naboen få et åpnet brev!

Det har skjedd noen ganger her også, men da har vi alltid skrevet på en forklaring/unnskyldning, evt levert brevet personlig.

Skrevet

Det hender at jeg åpner et brev jeg sender fra jobben, og legger inni noe jeg har glemt. Portoen har blitt dyr nå :-) Så det trenger ikke å være uvedkommende som har åpnet brevet.

Skrevet

Det hender at jeg åpner et brev jeg sender fra jobben, og legger inni noe jeg har glemt. Portoen har blitt dyr nå :-) Så det trenger ikke å være uvedkommende som har åpnet brevet.

Dette er min test bare:-) Se bort fra meg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...