Gå til innhold

Hva er feil her i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå opplever jeg for andre gang i dag å gå inn på 100 siste, og ikke se noe annet enn tittelen på innlegget, og ikke forfatteren, uten å scrolle til høyre.

Er det flere som opplever dette?

Skrevet

Ja, jeg sitter og irriterer meg over det det , jeg også :-(

Skrevet

Ja, jeg sitter og irriterer meg over det det , jeg også :-(

Ok:-) Så da er det ikke bare hos meg, men sannsynligvis en feil et eller annet sted?

Skrevet

Sånn har det vært i to dager hos meg.

Jeg har ikke merket det før i dag. Men det var i orden fra midt på dagen til nå for en halv time siden.

Skrevet

Jeg har ikke merket det før i dag. Men det var i orden fra midt på dagen til nå for en halv time siden.

Samme hos meg. Det virket da jeg var inne her for en time siden.

Skrevet

Nå blir jeg overrasket over hvor lite logisk tenkning det er her i kveld:-)

Det er et innlegg som har en overskrift som er såpass lang at den tar hele linja (Opplever dere ofte å få brev som allerede er åpnet) - dette fører til at forfatternavnene står litt lenger til høyre enn vanlig. Det skjer da temmelig ofte her inne...

Skrevet

Det er et innlegg som har en overskrift som er såpass lang at den tar hele linja (Opplever dere ofte å få brev som allerede er åpnet) - dette fører til at forfatternavnene står litt lenger til høyre enn vanlig. Det skjer da temmelig ofte her inne...

Sier du det? LOL:-) Da har det i det minste en forklaring:-) Men det er andre gangen det skjer her i dag, og jeg har aldri sett det før :-(

Skrevet

Ja - det er vel riktig ja!

Det er på vanlig måte nå :-)

*klasker meg i panna*

Skrevet

Sier du det? LOL:-) Da har det i det minste en forklaring:-) Men det er andre gangen det skjer her i dag, og jeg har aldri sett det før :-(

Test det ut ved å sjekke "svar til meg", der er det ikke slik - men hvis du svarer i den tråden jeg nevnte, blir det sikkert slik på "svar til meg" også...

Skrevet

Test det ut ved å sjekke "svar til meg", der er det ikke slik - men hvis du svarer i den tråden jeg nevnte, blir det sikkert slik på "svar til meg" også...

"Svar til meg" ser helt normal ut.

Gjest firepile
Skrevet

Skjer bare hvis det er en lang overskrift som ikke inneholder et mellomrom.

"Kredittkort/luksusfelle/betalingsanmerkninger.." i dette tilfellet.

Skrevet

Skjer bare hvis det er en lang overskrift som ikke inneholder et mellomrom.

"Kredittkort/luksusfelle/betalingsanmerkninger.." i dette tilfellet.

OK...men rart at det skjer to ganger i løpet av en dag når jeg ikke har opplevd det før?

Skrevet

Ser av firepile sitt svar, det min teori om hvilket innlegg det gjalt var feil, men teorien var riktig:-)

Skrevet

Har du fått svar fra den tråden fra? Nå har du fått av meg...

Skrevet

Ser av firepile sitt svar, det min teori om hvilket innlegg det gjalt var feil, men teorien var riktig:-)

OK:-) Men da trenger jeg ikke å verken bekymre meg eller irritere meg. Alt er greit så lenge det har en naturlig forklaring:-)

Skrevet

Nå er det røffli 50-60 svar over det siste i kredittkorttråden, så hvis vi bare kliner til med 40+ innlegg til, vil 100 nyeste se normal ut :-)

Skrevet

Nå er det røffli 50-60 svar over det siste i kredittkorttråden, så hvis vi bare kliner til med 40+ innlegg til, vil 100 nyeste se normal ut :-)

OK...:-) Det virker langt fram :-)

Skrevet

Alternativt kan du trykke på "siste 50"

Skrevet

OK...:-) Det virker langt fram :-)

Nja, si ikke det - det nærmer seg vel 20 innlegg i bare denne tråden, så det går fort med mange innlegg når man bare sier noe dilldall i farta:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...