morsan Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Alternativt kan du trykke på "siste 50" Ah, lurt! :-) 0 Siter
Colette Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Skrevet 15. januar 2010 Alternativt kan du trykke på "siste 50" "Siste 50" hjalp, ja :-) Men jeg sier igjen...rart at det ikke har skjedd før, og 2 ganger i dag:-( 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 "Siste 50" hjalp, ja :-) Men jeg sier igjen...rart at det ikke har skjedd før, og 2 ganger i dag:-( Fordi tråder dør ut, og du har vel tilfeldigvis ikke vært her når det har skjedd tidligere da 0 Siter
Colette Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Skrevet 15. januar 2010 Fordi tråder dør ut, og du har vel tilfeldigvis ikke vært her når det har skjedd tidligere da Ok, da....:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 "Siste 50" hjalp, ja :-) Men jeg sier igjen...rart at det ikke har skjedd før, og 2 ganger i dag:-( Jeg har sett det flere ganger før. ) Men det er jo sånn at jo flere som svarer i den aktuelle tråden - jo lengre tid tar det før lista blir normal igjen. 0 Siter
Colette Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Skrevet 15. januar 2010 Jeg har sett det flere ganger før. ) Men det er jo sånn at jo flere som svarer i den aktuelle tråden - jo lengre tid tar det før lista blir normal igjen. Javel...da lærte jeg noe nytt i dag også :-) Har aldri sett det før :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.