Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man i 2010 vise seg offentlig i en ettersittende buksedress i dongeristretch, med litt vide ben, glidelås som slutter like over bysten, krage, og uten ermer?

Skrevet

Er den kjøpt på Vero Moda for mange år siden?:)

Uansett, det spørs litt på anledningen du skal bruke den i, men jeg synes du kan bruke den i 2010:-)

Jeg kjøpte selv en buksedress i høst med sleng og "halter-neck," og ellers helt ettersittende. Den kan brukes til fest, og jeg har fått mye skryt for den.

Skrevet

Uansett, det spørs litt på anledningen du skal bruke den i, men jeg synes du kan bruke den i 2010:-)

Jeg kjøpte selv en buksedress i høst med sleng og "halter-neck," og ellers helt ettersittende. Den kan brukes til fest, og jeg har fått mye skryt for den.

Tuller du nå?

Skrevet

Klarer ikke å se for meg dette plagget jeg... Har du et bilde av noe som ligner?

Skrevet

http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=5835810

Omtrent som denne? :-)

Skrevet

Tuller du nå?

Hvorfor skulle jeg tulle? Du klarer jo tydeligvis ikke se for deg plagget så da kan du vel ikke uttale deg så veldig?

Skrevet

Omtrent som den! Jeg googlet meg blå uten å finne noe som var så likt. Men den er ikke halterneck, så den dekker litt mer over skuldrene. Og fargen er litt mørkere.

Jeg synes selv at dressen er kul, men har aldri turt å bruke den, selv om det er sikkert 10 år siden jeg kjøpte den. Men nå har kroppsfasongen min endret seg vesentlig i positiv retning, og da er det mindre skummelt. Hvis man da altså ikke blir sett på som om man kommer fra en annen planet fordi man har rotet frem en ti år gammel bukse fra skapet.

Gjest Niccola
Skrevet

Hva da hæ?

Klarte ikke se for meg hva du mente... Men det hjalp med noen bilder nedover i tråden ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...