Gå til innhold

Uff, elendig sang

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Hvis du snakker om MGP, syns jeg alle har vært elendige. Beste er siste.

Gjest Detter av
Skrevet

Uff den siste spilles nå. Hvis det er den beste er det ikke mye håp!

Skrevet

Alexander Stenerud var best, synes jeg. Jeg liker sceneopptredenen hans, sangen og måten han synger på. Jeg likte bidraget hans i fjor også.

candyqueen_83
Skrevet

Alexander Stenerud var best, synes jeg. Jeg liker sceneopptredenen hans, sangen og måten han synger på. Jeg likte bidraget hans i fjor også.

Enig i det. Jeg liker Zuma veldig godt.

Gjest så ikke hele programmet
Skrevet

Hvem var det du siktet til?

Skrevet

Enig i det. Jeg liker Zuma veldig godt.

Jeg er i hvert fall ikke så svak for Arredondo, for å si det sånn....:-)

Gjest Ikke helt heldig med den
Skrevet

Jeg er i hvert fall ikke så svak for Arredondo, for å si det sånn....:-)

Hun sang tidvis falskt og hadde dårlig diksjon. Fatter og begriper ikke hvorfor hun kom videre.

AneM1365380603
Skrevet

Greit nok med de som gikk videre. Det var ingen som var skikkelig gode likevel. Gleder meg til neste semifinale. Der er det visst et par godbiter :o)

Skrevet

Hun sang tidvis falskt og hadde dårlig diksjon. Fatter og begriper ikke hvorfor hun kom videre.

Ja, hun sang ikke bra i kveld. Og det blir for sukkersøtt og upersonlig for meg. Celine Dion-light:-) Men det er vel Rolf Løvlands navn som gir gode assosiasjoner til folket:-)

Skrevet

Greit nok med de som gikk videre. Det var ingen som var skikkelig gode likevel. Gleder meg til neste semifinale. Der er det visst et par godbiter :o)

Alexander Stenerud var da ganske bra, synes jeg:-) Jeg liker den proffe opptredenen hans, og det oser "internasjonalt" av han.

Sukk...men vi kan nok se langt etter en ny "Fairytale" :-(

AneM1365380603
Skrevet

Alexander Stenerud var da ganske bra, synes jeg:-) Jeg liker den proffe opptredenen hans, og det oser "internasjonalt" av han.

Sukk...men vi kan nok se langt etter en ny "Fairytale" :-(

Ja, den var grei nok. Mannen min likte den best. Likevel synes jeg ikke noen av låtene var noen vinner, hvis en tenker på den internasjonale finalen.

Skrevet

Ja, den var grei nok. Mannen min likte den best. Likevel synes jeg ikke noen av låtene var noen vinner, hvis en tenker på den internasjonale finalen.

Nei, ikke jeg heller. Tar meg selv i å la tankene vandre og glemme og høre etter når sangene framføres. Og det kan da umulig være noe godt tegn :-)

AneM1365380603
Skrevet

Nei, ikke jeg heller. Tar meg selv i å la tankene vandre og glemme og høre etter når sangene framføres. Og det kan da umulig være noe godt tegn :-)

Håper de har noe bra neste helg, og det sies at noen av låtene er gode :) Ved et uhell havnet de på en nettside i uka som gikk. Mira Craig sin er visst bra, det samme med en eller annen Didrik. A1 sin kan også bli interessant....

Skrevet

Håper de har noe bra neste helg, og det sies at noen av låtene er gode :) Ved et uhell havnet de på en nettside i uka som gikk. Mira Craig sin er visst bra, det samme med en eller annen Didrik. A1 sin kan også bli interessant....

La oss håpe det:-) Mira Craig er jeg ganske trøtt av etter X-factor. Men ingenting ville glede meg mer enn at A1 med søte Christian hadde noe å by på :-)

AneM1365380603
Skrevet

La oss håpe det:-) Mira Craig er jeg ganske trøtt av etter X-factor. Men ingenting ville glede meg mer enn at A1 med søte Christian hadde noe å by på :-)

Mira Craig har en ballade, og den er helt i hennes stil sies det, så derfor gleder jeg meg til den :o)

Håper virkelig det er noe bra i den neste semifinalen. Hvis ikke håper jeg ekstrem metal vinner ;)

Skrevet

Mira Craig har en ballade, og den er helt i hennes stil sies det, så derfor gleder jeg meg til den :o)

Håper virkelig det er noe bra i den neste semifinalen. Hvis ikke håper jeg ekstrem metal vinner ;)

Enig med deg, AneM:-) Det har vært utrolig mange kjedelige låter i år. Selv om mange av artistene er bra. Så langt holder jeg en knapp på Alexander Stenerud og Heavy-metal-gutta :-)

AneM1365380603
Skrevet

Enig med deg, AneM:-) Det har vært utrolig mange kjedelige låter i år. Selv om mange av artistene er bra. Så langt holder jeg en knapp på Alexander Stenerud og Heavy-metal-gutta :-)

Bare for å friske litt opp ;o)

Skrevet

Bare for å friske litt opp ;o)

LOL:-) Herlig:-) Men nå må jeg si at jeg synes det er litt sexy med skinnbukser og langt hår også :-)

AneM1365380603
Skrevet

LOL:-) Herlig:-) Men nå må jeg si at jeg synes det er litt sexy med skinnbukser og langt hår også :-)

Greit nok så lenge låta er melodiøs og bra :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...