Gjest faddersnart Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Jeg har ikke vært fadder på noen år, og tenkte å spørre dere hva dere ville gitt i penger/gave dersom dere skulle vært fadder nå. Man gir etter hva en har råd til, den saken er grei. Nå vil jeg bare se en ca gjennomstnitt sum om jeg får noen svar. Evt. hva ville du at barna dine skulle fått av fadderene? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Noen av de tingene ungene våre har fått til dåpen, som vi var veldig fornøyde med: * Liten, ordentlig ryggsekk (til barnehage- og turbruk) * Barneservise (tallerken, kopp, bestikk) * Den store barnesangboka * Den store bibelhistorieboka * Smykkeskrin 0 Siter
cecily Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Tja, et sted mellom 600 og 800 kanskje. Ikke mer enn 800 er jeg ganske sikker på. 0 Siter
Gjest faddersnart Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Rundt 800 kr kanskje. Takk for svar! 0 Siter
Gjest faddersnart Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Noen av de tingene ungene våre har fått til dåpen, som vi var veldig fornøyde med: * Liten, ordentlig ryggsekk (til barnehage- og turbruk) * Barneservise (tallerken, kopp, bestikk) * Den store barnesangboka * Den store bibelhistorieboka * Smykkeskrin Takk for fin tipsliste! Sangbok høres koselig ut. 0 Siter
Gjest faddersnart Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Tja, et sted mellom 600 og 800 kanskje. Ikke mer enn 800 er jeg ganske sikker på. Takk for innspill. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.