Gå til innhold

Bergans Nordkapp Lady - størrelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får muligens kjøpt en slik jakke over nettet, men da kun i str. S. Når det gjelder størrelser så ligger jeg nok midt mellom S og M, så jeg er fryktelig usikker på om jeg våger å ta sjansen på å kjøpe jakka.... Er det noen som vet om denne jakken er liten/stor i størrelsen?

Skrevet

Bergans er litt større enn Peak i str, hvis det sier deg noe.

Er det en ytterjakke som krever mellomlag under, så ville jeg heller hatt den litt romslig, enn litt trang.

Skrevet

Bergans er litt større enn Peak i str, hvis det sier deg noe.

Er det en ytterjakke som krever mellomlag under, så ville jeg heller hatt den litt romslig, enn litt trang.

Takk for svar:)

Det er en skijakke med pelskrage... Litt usikker på om jeg trenger noe tykt under, så det er vel det problemet ligger ;)

Får gruble litt til...

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har ikke nordkapp, men en annen type. jeg bruker som regel M-L, men i denne har jeg M.

Skrevet

Bergans er små i størrelsen, vil jeg påstå. De har blitt mindre og mindre for hvert år nesten.

Greit at fasongen endrer seg med moten, men når min 5 år gamle jakke i L er stor og romslig og min nyeste i XL sitter godt på uten noe særlig tjukt under, da kan en begynne å lure litt.

Skrevet

Jeg har ikke nordkapp, men en annen type. jeg bruker som regel M-L, men i denne har jeg M.

Ok, takk :-))

Skrevet

Bergans er små i størrelsen, vil jeg påstå. De har blitt mindre og mindre for hvert år nesten.

Greit at fasongen endrer seg med moten, men når min 5 år gamle jakke i L er stor og romslig og min nyeste i XL sitter godt på uten noe særlig tjukt under, da kan en begynne å lure litt.

Da har du motsatt erfaring enn candyqueen :-/

Hmmm....ikke lett å kjøpe over nett ;) Heldigvis har jeg en tolvåring som vil bli overlykkelig om hun får overta jakka dersom den ikke passer meg ;)

Skrevet

Hmmm....ikke lett å kjøpe over nett ;) Heldigvis har jeg en tolvåring som vil bli overlykkelig om hun får overta jakka dersom den ikke passer meg ;)

Pussig. Jeg har tre Bergansjakker hengende i garderoben og dess nyere de er, dess mindre er de i størrelsen. Fasongen har jo litt å si, men det er virkelig stor forskjell altså.

Skrevet

''Heldigvis har jeg en tolvåring som vil bli overlykkelig om hun får overta jakka dersom den ikke passer meg ;)''

Heldigvis har ikke jeg en 12-åring som ville vært overlykkelig over å overta mors klær! ;-)

(ble mye "over" i den setningen)

Skrevet

Pussig. Jeg har tre Bergansjakker hengende i garderoben og dess nyere de er, dess mindre er de i størrelsen. Fasongen har jo litt å si, men det er virkelig stor forskjell altså.

Det er jo et vanlig fenomen at klærne bare blir mindre og mindre i størrelsene, så spørs om Bergans har kasta seg på "bølgen" de også ;)

Uansett blir det ikke denne jakken på meg nå. Det var en auksjon og prisen steg og steg - og jeg stoppa mens leken var god ;)

Skrevet

''Heldigvis har jeg en tolvåring som vil bli overlykkelig om hun får overta jakka dersom den ikke passer meg ;)''

Heldigvis har ikke jeg en 12-åring som ville vært overlykkelig over å overta mors klær! ;-)

(ble mye "over" i den setningen)

Min blir faktisk det ;-)

Er nok ikke alt hun ville gått med, men hun har overtatt to av ytterjakkene mine bl.a. :)

Skrevet

Min blir faktisk det ;-)

Er nok ikke alt hun ville gått med, men hun har overtatt to av ytterjakkene mine bl.a. :)

Det er litt annerledes å overta klær fra den forelderen som har samme kjønn som en selv, da...;-)

Skrevet

Det er litt annerledes å overta klær fra den forelderen som har samme kjønn som en selv, da...;-)

Aha, det glemte jeg i farta ;-P

Skrevet

De er små i str. Har en slik Nordkapp Lady i str L. Bruker vanligvis str M.

Skrevet

De er små i str. Har en slik Nordkapp Lady i str L. Bruker vanligvis str M.

Ok, det ble uansett ikke kjøp på meg :)

Takk for svar :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...