Gå til innhold

4 stjerners middag og Wilborn

Anbefalte innlegg

Gjest TVslaven
Skrevet

Synes dette er et ganske underholdende program må jeg innrømme. Mange morsomme, sympatiske kjendiser som deltar og som jeg synes gjør et godt inntrykk. Klarer imidlertid ikke helt å få godfølelsen for den godeste Fritdjof Wilborn. Han virker særdeles usympatisk - han gjør seg bedre som programleder enn "privatperson" !:)

Skrevet

Enig og i går syntes jeg det var svært unødvendig av Wilborn å utbasunere på tv hvor idiotisk han syntes det var å få en dressingshaker i gave av Geir Kvarme. Frekt!

Skrevet

Min stemme går til Tommy Sharif. Ingen over, ingen ved siden.

Helt på siden. GP Jostein er en fjott. Han har utviklet seg til et ordentlig gnagsår etter at han ble plassert på MGP sidelinjen.

Skrevet

Helt på siden. GP Jostein er en fjott. Han har utviklet seg til et ordentlig gnagsår etter at han ble plassert på MGP sidelinjen.

Tommy Sharif virker mindre intelligent, eller så var det hele han presterte bare et skuespill.

Gjest tror ikke jeg
Skrevet

Tommy Sharif virker mindre intelligent, eller så var det hele han presterte bare et skuespill.

Hvorfor vil noen spille dummere enn de er, når de ikke i utgangspunktet er lynende intelligent?

Skrevet

Hvorfor vil noen spille dummere enn de er, når de ikke i utgangspunktet er lynende intelligent?

Noen mener jo at all PR er god PR.

Gjest TVslaven
Skrevet

Enig og i går syntes jeg det var svært unødvendig av Wilborn å utbasunere på tv hvor idiotisk han syntes det var å få en dressingshaker i gave av Geir Kvarme. Frekt!

Ja, det var frekt. Kan ikke forestille meg at verken verten i går eller de andre har latt seg sjarmere nevneverdig av den snøvende Wilborn.

Skrevet

Ja, det var frekt. Kan ikke forestille meg at verken verten i går eller de andre har latt seg sjarmere nevneverdig av den snøvende Wilborn.

Jeg synes sånt er skikkelig frekt og må ha vært sårende for Geir Kvarme. Noen synes kanskje det er greit å være ærlig og si det som det er, men jeg synes han kunne holdt kjeft.

Hvor fælt er det å få en dressingshaker liksom?

Gjest Tvslaven
Skrevet

Jeg synes sånt er skikkelig frekt og må ha vært sårende for Geir Kvarme. Noen synes kanskje det er greit å være ærlig og si det som det er, men jeg synes han kunne holdt kjeft.

Hvor fælt er det å få en dressingshaker liksom?

Sosiale antenner er en fin ting. Synes han virker usympatisk i nesten alt han sier jeg. Ble faktisk litt overrasket. Han er ikke helt god, tror jeg. Ja ja. Får se hva han disker opp med i kveld da.

Skrevet

Sosiale antenner er en fin ting. Synes han virker usympatisk i nesten alt han sier jeg. Ble faktisk litt overrasket. Han er ikke helt god, tror jeg. Ja ja. Får se hva han disker opp med i kveld da.

Ja, gleder meg.

Skrevet

Jeg er som regel ikke enig med deg jeg nick, men her er jeg HELT enig. Jeg har ikke ledd så mye av norsk tv på lenge som jeg gjorde av Shrif! :D Og til GP-Pedersen - fjott er virkelig ordet..

Skrevet

''Helt på siden. GP Jostein er en fjott. Han har utviklet seg til et ordentlig gnagsår etter at han ble plassert på MGP sidelinjen.''

Enig. Han deler nok 1.plassen på idiottoppen med Wilborn denne uka. *s*

Gjest annlovinda
Skrevet

Enig. Synes han virker negativ, sutrete og barnslig.

candyqueen_83
Skrevet

I går? Er ikke den episoden i dag da? I går var dem vel hos Kvarme?

Skrevet

Det tenkte jeg på også, men kanskje han fikk den i gave i går for å bruke den i dag:-) Har ikke fått sett det programmet tirsdag og onsdag, men tatt dem opp så i kveld blir det 4-stjerners hele kvelden her.

Skrevet

Ja, var hos Kvarme i går og Kvarme hadde kjøpt gaver til de andre, Wilborn fikk en dressingshaker som han tydeligvis ikke likte.

candyqueen_83
Skrevet

Ja, var hos Kvarme i går og Kvarme hadde kjøpt gaver til de andre, Wilborn fikk en dressingshaker som han tydeligvis ikke likte.

Aaahh.. Trodde det var gaven han skulle ha med seg til Wilborn i dag jeg. Svitsjer mellom matprogrammene på TVN og TV3 så får ikke med meg alt.

Gjest Niccola
Skrevet

Fikk følelsen av at det var en del skuespill der ;-) Og matlagingen var jo bare et show.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...