mariaflyfly Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 ''Det blei nesten like mye bråk som året før, da jeg nekta å være Maria i julespillet.'' Nå begynner jeg å tror at du faktisk _heter_ Maria.... Hihi, jeg gjør faktisk ikke det, tro det eller ei 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Eller som jentungen min sang i fjor: "Det snør i min sekk jeg spenner mine ski Nå lyser det såklabert i leia Fra ovnskroken vekk så glad og så frekk i skogen ville skogen tar jeg veien" -jeg er også glad i snø! *Knegg* 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Send snøen til Trondheim! Her er det bainna bein ikke skiføre en gang... isete og hardt overalt, med kvister og stein som stikker opp i løypene. Det er jo ikke noe stas.... jeg har ikke måket snø en eneste gang så langt i vinter. Kjedelig... Passer meg ypperlig at det ikke er noe særlig med snø. Snøen kan komme på hytta, ikke her i byen. ) Nå er det akkurat passe, sånn at det er hvitt og lyst og pent, men bart på veiene. 0 Siter
Line Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Passer meg ypperlig at det ikke er noe særlig med snø. Snøen kan komme på hytta, ikke her i byen. ) Nå er det akkurat passe, sånn at det er hvitt og lyst og pent, men bart på veiene. Jammen... jeg har ikke hytte, og vil på tur i Bymarka! Eller Vassfjellet... det er blåst bort der også, er bare is. I don't like it... 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Jammen... jeg har ikke hytte, og vil på tur i Bymarka! Eller Vassfjellet... det er blåst bort der også, er bare is. I don't like it... I Bymarka og på Vassfjellet kan det godt få snø litt. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.