Gjest Løve_31 Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Jeg er en av mange som skal over på AAP 1 mars. Pr i dag har jeg tidsbegrenset ufør, og får utbetalt 11 000,- pr måned. Er det noen som kan svare meg på om dagsatsen er den samme på TU og AAP ? Jeg kan også, pr i dag, tjene 1G, uten at jeg blir trukket i trygden. Hva med den nye ordningen, AAP, er det DA noen mulighet å tjene 1G ? Har vikelig prøvd å lese meg opp på dette nye, men enten så er jeg dum, eller så er det jeg har lest ikke tydelig nok formulert. Jeg synes forøvrig at dette nye er noe tull. Jeg tror det er et fåtall av de som mottar trygd, som gjør det pga at de er late. Det er ikke akkurat lukurativt liksom ... Takk for svar! 0 Siter
Gjest Rehabpenger Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Hvis du bare leter litt bakover finner du minst 1 tråd som gir deg svar på spørsmålene dine. :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 ''Pr i dag har jeg tidsbegrenset ufør, og får utbetalt 11 000,- pr måned. Er det noen som kan svare meg på om dagsatsen er den samme på TU og AAP ? Jeg kan også, pr i dag, tjene 1G, uten at jeg blir trukket i trygden. Hva med den nye ordningen, AAP, er det DA noen mulighet å tjene 1G ?'' Kommer litt an på hvor lenge vedtaket ditt på tu gjelder! Har du tu frem til 31.12.10 f.eks, så har du de samme rettigheter som nå, frem til 31.12.10. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.