Gå til innhold

Arbeidsavklaringspenger

Anbefalte innlegg

Gjest Løve_31
Skrevet

Jeg er en av mange som skal over på AAP 1 mars. Pr i dag har jeg tidsbegrenset ufør, og får utbetalt 11 000,- pr måned.

Er det noen som kan svare meg på om dagsatsen er den samme på TU og AAP ? Jeg kan også, pr i dag, tjene 1G, uten at jeg blir trukket i trygden. Hva med den nye ordningen, AAP, er det DA noen mulighet å tjene 1G ?

Har vikelig prøvd å lese meg opp på dette nye, men enten så er jeg dum, eller så er det jeg har lest ikke tydelig nok formulert.

Jeg synes forøvrig at dette nye er noe tull. Jeg tror det er et fåtall av de som mottar trygd, som gjør det pga at de er late. Det er ikke akkurat lukurativt liksom ...

Takk for svar!

Gjest Rehabpenger
Skrevet

Hvis du bare leter litt bakover finner du minst 1 tråd som gir deg svar på spørsmålene dine. :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

''Pr i dag har jeg tidsbegrenset ufør, og får utbetalt 11 000,- pr måned. Er det noen som kan svare meg på om dagsatsen er den samme på TU og AAP ? Jeg kan også, pr i dag, tjene 1G, uten at jeg blir trukket i trygden. Hva med den nye ordningen, AAP, er det DA noen mulighet å tjene 1G ?''

Kommer litt an på hvor lenge vedtaket ditt på tu gjelder! Har du tu frem til 31.12.10 f.eks, så har du de samme rettigheter som nå, frem til 31.12.10.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...