Gå til innhold

Mobil sender doble meldinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får høre at mange mottar meldinger fra min mobil to ganger. Av og til får jeg feilmeldinger som sier "kan ikke sende. Prøve å sende på nytt?" og jeg sender da på nytt, men det hender også mld blir sendt to ganger uten at jeg får denne feilmeldingen på min mobil. Aner ikke omfanget av dette da de færreste sier i fra. Har akkurat sjekket samtalespesifikasjonen og det viser seg at jeg betaler for begge meldingene..:-( Må jo derfor finne ut av dette. .

Har One Call abonnement og Sony Ericsson K810 telefon. Har forsøkt å reinnstallere programvaren i den uten at det ble noe forskjell. Noen som har hatt samme problemet - og ligger feilen da i telefon eller abonnement?

Gjest TanteTelefon
Skrevet

Forsøk med en annen telefon, lån en av noen. Om ikke det går ann ville jeg undersøkt med OneCall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...