morinor Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Får høre at mange mottar meldinger fra min mobil to ganger. Av og til får jeg feilmeldinger som sier "kan ikke sende. Prøve å sende på nytt?" og jeg sender da på nytt, men det hender også mld blir sendt to ganger uten at jeg får denne feilmeldingen på min mobil. Aner ikke omfanget av dette da de færreste sier i fra. Har akkurat sjekket samtalespesifikasjonen og det viser seg at jeg betaler for begge meldingene..:-( Må jo derfor finne ut av dette. . Har One Call abonnement og Sony Ericsson K810 telefon. Har forsøkt å reinnstallere programvaren i den uten at det ble noe forskjell. Noen som har hatt samme problemet - og ligger feilen da i telefon eller abonnement? 0 Siter
Gjest TanteTelefon Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Forsøk med en annen telefon, lån en av noen. Om ikke det går ann ville jeg undersøkt med OneCall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.