Gå til innhold

Gifte oss

Anbefalte innlegg

Gjest gifteri
Skrevet

Endelig skjer det, Vi skal gifte oss!!

Hemmelig for så å reise langt bort etterpå:)

Er det unormalt at vi kommer hverdagskledd hos sorenskriveren?

Vi vil helst ikke gjøre noe ut av det og skal ikke ha noe arrangement.

Skrevet

Jeg vet om folk som har stukket bortom i arbeidstida, og tilbake på jobb etterpå. Men jeg tror de stilte i pene hverdagsklær, da. Ikke akkurat T-skjorte og uvaska dongeri. Det er jo trivelig at bildene etterpå er litt fine.

Skrevet

Gjør som akkurat dere føler for å gjøre :). Lykke til!

Gjest gifteri
Skrevet

Jeg vet om folk som har stukket bortom i arbeidstida, og tilbake på jobb etterpå. Men jeg tror de stilte i pene hverdagsklær, da. Ikke akkurat T-skjorte og uvaska dongeri. Det er jo trivelig at bildene etterpå er litt fine.

Blir fine hverdagsklær ja:)

Bilder blir det nok ikke, vi skal bare ha papirene på at vi er gift.

Hadde vi ikke måttet møte opp så hadde vi latt være.

Gjest gifteri
Skrevet

Gjør som akkurat dere føler for å gjøre :). Lykke til!

Tusen takk:))

Skrevet

Gratulerer:-)

Pene, hele hverdagsklær går helt fint.

(Tror nok sorenskrivere har sett folk med lurvete klær også, men jeg synes man kan ha på seg noe penere enn det man ville pusset opp stua i! *s*)

Gjest firepile
Skrevet

Gratulerer. Alt annet enn grilldresser blir nok godtatt.

Skrevet

Gratulerer. Alt annet enn grilldresser blir nok godtatt.

Tviler på at sorenskriveren ville nektet vigsel uansett. Måtte vært om de ankom nakne, da.

Skrevet

Gratulerer!

Hos sorenskriveren tror jeg det meste er normalt - så gjør akkurat som dere selv ønsker.

God tur :)

Skrevet

Jeg vet ikke.

Men for min del ville jeg ikke at vi skulle hatt på oss hverdagsklær. Minimum "vanlige" festklær.

Gifta meg forøvrig hos byfogden selv, men vi hadde med oss forlovere og den nærmeste fam med oss inn,mens alle de andre deltagere/gjester sto ute. Så det ble som et vanlig bryllup med klær for anledningen.

Siden det er en spesiell dag, ville jeg ikke gjort det annerledes. Men det er meg (var oss), da :-)

Som en annen sier, vil jeg i hvert fall ikke anbefale dere å gå med joggeklær! :-) Ellers er det vel opp til hver enkelt vil jeg tro..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...