Gå til innhold

Sjokolade med appelsin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selges bare rundt jul så vidt jeg vet. Men noen butikker har Freias Dark Orange - den er også ganske god om du liker kombinasjonen sjokolade/appelsin

Min erfaring er at dette er en påskesjokolade, i fjor dukket den opp rundt påske i "alle butikkene", nå i jula har jeg bare funnet den noen få steder, og da i svært begrenset antall. Min teori er derfor at de har solgt ut restlageret i jula, og får inn nye til påske. Satser på at det er sant, for den er fantastisk god!

Fortsetter under...

Skrevet

Min erfaring er at dette er en påskesjokolade, i fjor dukket den opp rundt påske i "alle butikkene", nå i jula har jeg bare funnet den noen få steder, og da i svært begrenset antall. Min teori er derfor at de har solgt ut restlageret i jula, og får inn nye til påske. Satser på at det er sant, for den er fantastisk god!

sorry, den skulle ikke til deg, men Mary poppins!

Skrevet

Skrevet

Jeg skal gå innom Freia butikken på Karl Johan og høre om de har noen igjen :-)

Jeg så de på Rema ved juletider og min erfaring er at påsken starter gjerne før, så innen et par tre uker er de nok tilbake i butikken om ikke før.

Skrevet

Så den i en butikk for ikke så lenge siden, tror det var ICA. Da lå den i fruktdisken, ved siden av appelsinene!:D (veldig god sjokolade forresten)

Gjest Amor vincit omnia
Skrevet

Ja den er god, den pleier å komme et par ganger i året.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...