Gå til innhold

Privat samtaler på jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og da kommer man lettere "unna" med det å bare gi en beskjed også., uten å bli sett på som uhøflig.

Jeg må innrømme at det har hendt at jeg har bedt husbonden ringe for å gi en beskjed der jeg frykter at jeg blir sittendes i en lang samtale om alt som har skjedd siste tida...,-)

Kanskje det er derfor det særlig er kvinner som lovrpriser SMS? endelig kan også vi komme unna med bare å gi korte beskjeder!! ;-)

Ja kanskje, men jeg vet at menn ikke forventer at jeg sitter lenge og prater "skit" med dem, det vet vi at ingen av oss orker, dette er nok mer akseptert blant kvinner.

Kona er heller ikke av typen som sitter lenge i telefonen, da ser jeg hun begynner å vri seg som en ål på stolen og vil avbryte. Men det er kun ei av hennes venninner som "aldri" gir seg, men heldigvis så ringer hun svært sjeldent.

Men kona bruker mye sms ja, men det synes jeg er veldig greit selv også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri privatsamtaler på jobb. Vi har ikke lov å ha mobil med oss inn i lokalene, den må ligge igjen i garderobeskapet (låst). Hender jeg sjekker i matpausen hvis jeg har tid, men ringer ikke tilbake eller svarer på melding før jeg er ferdig på jobb hvis det ikke er livsviktig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...