Gå til innhold

Vil fryse ut Hells Angels...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg synes ikke man kan nekte dem adgang så lenge de oppfører seg som folk i lokalene.

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, jeg synes ikke man kan nekte dem adgang så lenge de oppfører seg som folk i lokalene.

''Nei, jeg synes ikke man kan nekte dem adgang så lenge de oppfører seg som folk i lokalene.''

Jeg heller også i den retningen. Litt skummelt å gå bakover i tid, ved å nekte visse grupper mennesker adgang til offisielle plasser...

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, det går ikke.

Jeg synes vel heller ikke det, selv om jeg ikke har en ting til overs for dem!

Gjest firepile
Skrevet

Nei, det går ikke.

Hvorfor ikke? Han vil nekte dem inngang hvis de ikke legger av seg vester, jakker, uniformer og symbolder. Dette er ikke noe værre enn fine restauranter som praktiserer en streng kleskode, for eksempel slipstvang. Ser ikke noe galt i det.

Gjest firepile
Skrevet

''Nei, jeg synes ikke man kan nekte dem adgang så lenge de oppfører seg som folk i lokalene.''

Jeg heller også i den retningen. Litt skummelt å gå bakover i tid, ved å nekte visse grupper mennesker adgang til offisielle plasser...

Her er det grupper som lager mye bråk. Det blir noe helt annet.

candyqueen_83
Skrevet

Hvorfor ikke? Han vil nekte dem inngang hvis de ikke legger av seg vester, jakker, uniformer og symbolder. Dette er ikke noe værre enn fine restauranter som praktiserer en streng kleskode, for eksempel slipstvang. Ser ikke noe galt i det.

Da må andre gjester også henge av seg tøyet. Det gjør man vel stort sett ikke på Big Horn?

hidi, the scorpion
Skrevet

Bortsett fra at det ikke er kleskoder på de stedene. Må en kvinne ta av seg en burka eller en jøde kalotten? Det kan fort bli noe mer enn vi ønsker...

Og stakkars vakter, sier jeg;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Da må andre gjester også henge av seg tøyet. Det gjør man vel stort sett ikke på Big Horn?

''Da må andre gjester også henge av seg tøyet.''

Enig, og det gjør man heller ikke på puber..;)

Skrevet

HA oppsøker puber, ikke fiiiinere restauranter.

Gjest firepile
Skrevet

Hvilke kleskoder som skal aksepteres er det strengt tatt opp restaurenteieren å bestemme. Liker man ikke reglene får man gå et annet sted.

Gjest firepile
Skrevet

HA oppsøker puber, ikke fiiiinere restauranter.

Det grunnleggende prinsippet er det samme.

Skrevet

Det grunnleggende prinsippet er det samme.

Hvem bryr seg? Det er lov å bruke innsida av hodet.

Jeg orker ikke dine eviglange prinsippdiskusjoner.

Skrevet

Jeg tror det kan være en farlig vei å gå... Hva blir det neste?...

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg tror det kan være en farlig vei å gå... Hva blir det neste?...

Enig;)

Skrevet

Jeg mener at dette ble innført i Lillestrøm for vel ett år siden.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg mener at dette ble innført i Lillestrøm for vel ett år siden.

Gjorde de det? Hvordan gikk det da?

Skrevet

Gjorde de det? Hvordan gikk det da?

Jeg måtte grave litt, men fant det til slutt. Jessheim, ikke Lillestrøm. Det finnes tilsvarende tiltak i Fredrikstad og Oslo.

http://www.rb.no/lokale_nyheter/article1864640.ece

Hvordan det har gått aner jeg ikke, men siden jeg ikke har plukket opp noen "konsekvenser" av dette forbudet, så har det vel gått greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...