Gå til innhold

Svenske Hollywoodfruer kl 20:30

Anbefalte innlegg

Gjest Linnea79
Skrevet

Kjenner jeg blir kvalmen bare av tanken på å se noe så hjernedødt

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Axcia

15

• Lillemus

6

• morsan

6

• jubalong70

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*hahaha* Glemmer aldri denne *s*

He, he - utrolig god :)

Gjest Niccola
Skrevet

Kjenner jeg blir kvalmen bare av tanken på å se noe så hjernedødt

Er litt enig, de er så far out - særlig fru Anka - at det nesten ikke er morsomt engang..... Men bare nesten.. ;o)

Skrevet

Er litt enig, de er så far out - særlig fru Anka - at det nesten ikke er morsomt engang..... Men bare nesten.. ;o)

''Men bare nesten.. ;o)''

*LOL*

Caloni Makaroni
Skrevet

Hjelp, dette blir et vanskelig valg. Hollywood-fruene eller Ullared?

Eller dame-med-kjempefot på tv2zebra!

Skrevet

Agnes ser ut som en hesjestaur.

Maria tjener egne penger, og gleder seg over det. Fint, da! *hehe*

Anna Anka... yeye...

Gjest Niccola
Skrevet

Anna Anka... yeye...

"Hesjestaur" - hehe! I så fall er Anka hesjestrengen. ;-)

Anka blir forøvrig bare mer og mer usympatisk. Mens Maria fremdeles er den mest normale av dem. Og det sier jo litt..

Skrevet

Anna Anka... yeye...

Jeg liker Maria :) Hun er en type jeg godt kunne hatt som venn. Virker varm, morsom og koselig :)

Agnes er sikkert grei nok, men blir litt for glamouraktig ;)

Anna Anka ville jeg ikke tatt i med tang en gang...... Hele dama er skummel...Jeg lurer på om hun har noen venninner?......

Skrevet

Jeg liker Maria :) Hun er en type jeg godt kunne hatt som venn. Virker varm, morsom og koselig :)

Anna Anka ville jeg ikke tatt i med tang en gang...... Hele dama er skummel...Jeg lurer på om hun har noen venninner?......

Maria virker hyggelig :-)

Så du som det skulle bli mer Anka-temperatur i neste episode. Hvem er pappa'n til Elli?

Skrevet

"Hesjestaur" - hehe! I så fall er Anka hesjestrengen. ;-)

Anka blir forøvrig bare mer og mer usympatisk. Mens Maria fremdeles er den mest normale av dem. Og det sier jo litt..

Anka må være strengen, ja *hihi*

Skrevet

Maria virker hyggelig :-)

Så du som det skulle bli mer Anka-temperatur i neste episode. Hvem er pappa'n til Elli?

Er nok i neste episode vi får se begynnelsen til slutten på ekteskapet til Anna og Paul Anka ;-)

Jeg vet ikke hvem som er pappaen til Ellie (tror ikke det har stått i Se og Hør en gang ;-))

Skrevet

Enig - Maria virket jo faktisk både ydmyk og takknemlig for at mannen har betalt alt og ville jo gjøre noe til gjengjeld for det. :o) Hun er jo utvilsomt den mest normale av den gjengen der.

Agnes er så operert i trynet at det gjør vondt å se på henne. Og hun ser definitivt _ikke_ ut som hun er 34... "The Gold & the Beautiful"... Bevaremegvel...

Anna er et kapittel for seg. Har hun noe annet enn luft eller betong mellom ørene tro?

Skrevet

Enig - Maria virket jo faktisk både ydmyk og takknemlig for at mannen har betalt alt og ville jo gjøre noe til gjengjeld for det. :o) Hun er jo utvilsomt den mest normale av den gjengen der.

Agnes er så operert i trynet at det gjør vondt å se på henne. Og hun ser definitivt _ikke_ ut som hun er 34... "The Gold & the Beautiful"... Bevaremegvel...

Anna er et kapittel for seg. Har hun noe annet enn luft eller betong mellom ørene tro?

Hehe :))

Men hvor gamle er de tre damene egentlig?

Skrevet

Er nok i neste episode vi får se begynnelsen til slutten på ekteskapet til Anna og Paul Anka ;-)

Jeg vet ikke hvem som er pappaen til Ellie (tror ikke det har stått i Se og Hør en gang ;-))

Episodene er fra før ekteskapsbråket, tror jeg. Det glimtet vi så på slutten av episoden i dag, omhandlet hennes eksmann. Tror jeg, da. Blir jo nysgjerrig. Enn at sladderpressen ikke har gitt oss info om hennes eksmenn!?! *småirritert* ;-)

Skrevet

Anna er 38, Maria 43 og Agnes 53...

Skrevet

Episodene er fra før ekteskapsbråket, tror jeg. Det glimtet vi så på slutten av episoden i dag, omhandlet hennes eksmann. Tror jeg, da. Blir jo nysgjerrig. Enn at sladderpressen ikke har gitt oss info om hennes eksmenn!?! *småirritert* ;-)

Jaja, her gjelder det iallefall å følge godt med ;-P

candyqueen_83
Skrevet

34? Hun er 54.

candyqueen_83
Skrevet

Men hun spiller 34 i filmen sin ;)

Aah.. Det hun mente ja. Jeg fulgte ikke så nøye med i dag :o)

Skrevet

Agnes er 53 i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...