Gå til innhold

Svenske Hollywoodfruer kl 20:30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Agnes er 53 i alle fall.

Ja, fikk googla alderen på alle tre nå ;)

hilsen nysgjerrigpetra...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Axcia

15

• Lillemus

6

• morsan

6

• jubalong70

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

34? Hun er 54.

Hun spilte en 34-årig kvinne i filem sin, "The Gold & the Beautiful". :o)

candyqueen_83
Skrevet

Hun spilte en 34-årig kvinne i filem sin, "The Gold & the Beautiful". :o)

Ja, jeg skjønte det når togli forklarte :o)

Gjest Niccola
Skrevet

Det er så utrolig bra spilt! *hahahahahahahahaaaaaaaaa*

Jeg ble sittende å se del 2 + en snutt til av samme komiker *hæhæhæhæææ*

"Paul måste sitta ner när han duchar"

"nu er jag en apelsiin" HAHA!!

Skrevet

*LOL*

Skrevet

Jeg liker Maria :) Hun er en type jeg godt kunne hatt som venn. Virker varm, morsom og koselig :)

Agnes er sikkert grei nok, men blir litt for glamouraktig ;)

Anna Anka ville jeg ikke tatt i med tang en gang...... Hele dama er skummel...Jeg lurer på om hun har noen venninner?......

Enig om alle tre :-)

Skrevet

Enig om alle tre :-)

Så forresten det var noen som kritiserte klesstilen til Maria, men jeg liker den og går som regel i lignende klær selv ;-)

Skrevet

Så forresten det var noen som kritiserte klesstilen til Maria, men jeg liker den og går som regel i lignende klær selv ;-)

Det så jeg ikke. Jeg synes hun er helt ok. Verre med Agnes Nicole soom går i "kosedress" hele tiden. Ser litt slapt ut, synes jeg.

Skrevet

Det så jeg ikke. Jeg synes hun er helt ok. Verre med Agnes Nicole soom går i "kosedress" hele tiden. Ser litt slapt ut, synes jeg.

..for ikke å snakke om med magen bar ;-)

Skrevet

..for ikke å snakke om med magen bar ;-)

Ja, og uansett hvor ung man ser ut eller hvor snerten man er, så bør man ta litt hensyn til alderen... ;-) Alt for ungdommelig stil gjør bare at man ser eldre ut, synes jeg. Det blir litt for påtagelig at man ikke er så ung som klærne skulle tilsi...:-)

Skrevet

Ja, og uansett hvor ung man ser ut eller hvor snerten man er, så bør man ta litt hensyn til alderen... ;-) Alt for ungdommelig stil gjør bare at man ser eldre ut, synes jeg. Det blir litt for påtagelig at man ikke er så ung som klærne skulle tilsi...:-)

Det er sant :)

Slik Maria gikk kledd anser jeg for å være helt grei påkledning for alle aldre i grunnen, men jeg synes det virker teit å gå rundt med bar mage når man er over tjue ;-)

Skrevet

Det er sant :)

Slik Maria gikk kledd anser jeg for å være helt grei påkledning for alle aldre i grunnen, men jeg synes det virker teit å gå rundt med bar mage når man er over tjue ;-)

Jeg synes også at det å være så operert som Agnes Nicole er kan bidra til å understreke at hun er over sin første ungdom... Kunsten med plastisk kirurgi må være å _begrense_ seg:-)

Skrevet

Jeg liker Maria :) Hun er en type jeg godt kunne hatt som venn. Virker varm, morsom og koselig :)

Agnes er sikkert grei nok, men blir litt for glamouraktig ;)

Anna Anka ville jeg ikke tatt i med tang en gang...... Hele dama er skummel...Jeg lurer på om hun har noen venninner?......

Jeg liker også Maria best :-)

Skal forsåvidt ikke så mye til :-)

Skrevet

Jeg synes også at det å være så operert som Agnes Nicole er kan bidra til å understreke at hun er over sin første ungdom... Kunsten med plastisk kirurgi må være å _begrense_ seg:-)

Helt enig!

Hun hadde sikkert vært enda penere med naturlige rynker :)

Skrevet

Jeg liker også Maria best :-)

Skal forsåvidt ikke så mye til :-)

Nei, hun er søt og har selvironi :)

Gjest firepile
Skrevet

"'jag äter disktrasa för att disktrasor får inte rynkor så om jag äter det..."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...