Gå til innhold

Å ligge på svaberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanligvis regner jeg deg for å være særdeles frisk mentalt - et sunt sinn, rett og slett. Men når du snakker slik så blir jeg skikkelig i tvil.

Vi har alle noen dårlige dager av og til. Kanskje jeg ble litt forvirret etter å ha pådratt meg neglsprett som varte en time for så å tilbringe enda en halv time i dusjen. Kanskje.

Skrevet

Gjør ikke det. Sjekk mail.

Hehe....

Hilsen nok en krøllete luehater....

Skrevet

Hva?!?!?

For å sitere glimtipper etter hukommelsen: Frosken sier uvanlig mye vettugt, men når det gjelder ski har hun fått en (evt et par) på hjernen.

Skrevet

Vi har alle noen dårlige dager av og til. Kanskje jeg ble litt forvirret etter å ha pådratt meg neglsprett som varte en time for så å tilbringe enda en halv time i dusjen. Kanskje.

Etter å ha gått for lenge på ski, kanskje?

Skrevet

Nix. Skjønner ikke folk som legger seg til tørk i solen. Huden eldes fortere da. For meg holder det at kulden ikke er direkte smertefull.

Gjest Snubleteia
Skrevet

Sol, sommer, reker og kalde pils.. Mmmm....

Ikke lenge igjen nå. :0)

Ahhhh nei heldigvis :)

Gjest Snubleteia
Skrevet

Jaaa... elsker solvarme svaberg! :-)

Deilig ja :)

Gjest Snubleteia
Skrevet

Nei faktisk ikke, den kommer når den kommer. Jeg har akkurat vært ute og gått tur i en drøy time i 18 minusgrader. Knakende snø under føttene, stjerneklart og en fantastisk frisk luft :) Nytbart!

Med masse klær på deg. Er det ikke bedre om sommeren når man kan ligge toppløs på svabergene?

Gjest rosarød
Skrevet

Med masse klær på deg. Er det ikke bedre om sommeren når man kan ligge toppløs på svabergene?

Masse klær er en forutsetning for å kunne nyte en god vinter ja :) Som jeg sa, sommeren kommer og da skal jeg nyte svabergene og slippe brystene fri ;) Men inntil da skal jeg nyte vinteren og ikke minst den alltid fantastiske våren, som jeg liker aller best av de 4 årstidene.

Skrevet

Nei, har 28 pluss;-)

Blæh... ;-)

*Dårlig skjult misunnelse*

Skrevet

Nei, jeg savner det ikke. Jeg elsker sol og sommer, men jeg elsker også skikkelig vinter. Nå nyter jeg skiføret og det vakre vinterlandskapet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...