frosken Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Vanligvis regner jeg deg for å være særdeles frisk mentalt - et sunt sinn, rett og slett. Men når du snakker slik så blir jeg skikkelig i tvil. Vi har alle noen dårlige dager av og til. Kanskje jeg ble litt forvirret etter å ha pådratt meg neglsprett som varte en time for så å tilbringe enda en halv time i dusjen. Kanskje. 0 Siter
annegunn Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Gjør ikke det. Sjekk mail. Hehe.... Hilsen nok en krøllete luehater.... 0 Siter
annegunn Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Hva?!?!? For å sitere glimtipper etter hukommelsen: Frosken sier uvanlig mye vettugt, men når det gjelder ski har hun fått en (evt et par) på hjernen. 0 Siter
annegunn Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Vi har alle noen dårlige dager av og til. Kanskje jeg ble litt forvirret etter å ha pådratt meg neglsprett som varte en time for så å tilbringe enda en halv time i dusjen. Kanskje. Etter å ha gått for lenge på ski, kanskje? 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Halve gleden er det å glede seg ) 0 Siter
ecbole Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Nix. Skjønner ikke folk som legger seg til tørk i solen. Huden eldes fortere da. For meg holder det at kulden ikke er direkte smertefull. 0 Siter
Gjest Snubleteia Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Sol, sommer, reker og kalde pils.. Mmmm.... Ikke lenge igjen nå. :0) Ahhhh nei heldigvis 0 Siter
Gjest Snubleteia Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jaaa... elsker solvarme svaberg! :-) Deilig ja 0 Siter
Gjest Snubleteia Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Nei faktisk ikke, den kommer når den kommer. Jeg har akkurat vært ute og gått tur i en drøy time i 18 minusgrader. Knakende snø under føttene, stjerneklart og en fantastisk frisk luft Nytbart! Med masse klær på deg. Er det ikke bedre om sommeren når man kan ligge toppløs på svabergene? 0 Siter
Gjest rosarød Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Med masse klær på deg. Er det ikke bedre om sommeren når man kan ligge toppløs på svabergene? Masse klær er en forutsetning for å kunne nyte en god vinter ja Som jeg sa, sommeren kommer og da skal jeg nyte svabergene og slippe brystene fri Men inntil da skal jeg nyte vinteren og ikke minst den alltid fantastiske våren, som jeg liker aller best av de 4 årstidene. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Nei, har 28 pluss;-) Blæh... ;-) *Dårlig skjult misunnelse* 0 Siter
....AV Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Nei, jeg savner det ikke. Jeg elsker sol og sommer, men jeg elsker også skikkelig vinter. Nå nyter jeg skiføret og det vakre vinterlandskapet. 0 Siter
Speak Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Det er kjempedeilig. Saltvann, sol og sommer mmm..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.