Gå til innhold

Har noen erfaring med Montessoriskole her?

Gjest Nilje

Anbefalte innlegg

har noen små tantebarn som går på en skole som holdt på å bli nedlagt. For å redde skolen har det blitt bestemt at den skal bli montessoriskole. Jeg forsøker å sette meg inn i pedagogikken, men vet foreløpig lite. Er det noen her som har barn på en slik skole som har erfaringer på godt og vondt? Og hvor mye betaler dere for at barnet skal gå der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har erfaring med både montessoribarnehage og -skole, og har svart på endel innlegg tidligere. Bruk søke-knappen i DOL, søk etter Montessori i diskusjonsforumene, da finner du endel info.

Ellers er det mange montessoriskoler som har hjemmesider med bra info, se www.montessori.no

I tillegg kan du gå på biblioteket. Det finnes noen enkle innføringsbøker om Montessori.

Lykke til! Vi er ihvertfall fornøyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har erfaring med både montessoribarnehage og -skole, og har svart på endel innlegg tidligere. Bruk søke-knappen i DOL, søk etter Montessori i diskusjonsforumene, da finner du endel info.

Ellers er det mange montessoriskoler som har hjemmesider med bra info, se www.montessori.no

I tillegg kan du gå på biblioteket. Det finnes noen enkle innføringsbøker om Montessori.

Lykke til! Vi er ihvertfall fornøyde!

Ok, jeg skal ta meg en titt. Hvor mye betaler dere i året/måneden for denne skolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...