Gjest Nilje Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 har noen små tantebarn som går på en skole som holdt på å bli nedlagt. For å redde skolen har det blitt bestemt at den skal bli montessoriskole. Jeg forsøker å sette meg inn i pedagogikken, men vet foreløpig lite. Er det noen her som har barn på en slik skole som har erfaringer på godt og vondt? Og hvor mye betaler dere for at barnet skal gå der? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Vi har erfaring med både montessoribarnehage og -skole, og har svart på endel innlegg tidligere. Bruk søke-knappen i DOL, søk etter Montessori i diskusjonsforumene, da finner du endel info. Ellers er det mange montessoriskoler som har hjemmesider med bra info, se www.montessori.no I tillegg kan du gå på biblioteket. Det finnes noen enkle innføringsbøker om Montessori. Lykke til! Vi er ihvertfall fornøyde! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nilje Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Vi har erfaring med både montessoribarnehage og -skole, og har svart på endel innlegg tidligere. Bruk søke-knappen i DOL, søk etter Montessori i diskusjonsforumene, da finner du endel info. Ellers er det mange montessoriskoler som har hjemmesider med bra info, se www.montessori.no I tillegg kan du gå på biblioteket. Det finnes noen enkle innføringsbøker om Montessori. Lykke til! Vi er ihvertfall fornøyde! Ok, jeg skal ta meg en titt. Hvor mye betaler dere i året/måneden for denne skolen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.