Gjest Bevaremegvel Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg hadde fått ungdommen i huset til å støvsuge i går... Da han holdt på innpå et av soverommene...så spurte jeg om han vær så snill kunne støvsuge under senga også... ( Så at han ikke tenkte på å ta en runde her under...) "Hvaaa??? Hvordan gjør jeg det da?"...svarte han Jeg viste han hvordan... "Må jeg BØYE meg?????"....svarte han forbauset 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 *Hahahahaha* Hver alder - sin sjarm! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hi, hi, kanskje han trodde han måtte løfte hele senga mens han støvsugde under? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Noen ganger tror jeg at de gjør seg dummere enn de er. Husker at min stesønn skulle støvsuge huset for å tjene noen kroner. Han var HELT SIKKER PÅ at han hadde støvsugd trappa. Men hybelkaninene stod bare og lo av han:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Er ikke noe vits i å støvsuge under sofan, vel. Det er jo ingen som sjekker der!! Var svaret jeg fikk. Ga beskjed om at jeg kom til å sjekke, og poden himlet med øya. Men han hadde da vært innom sofan en "bitteliten" sving likevel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.