Gjest Bevaremegvel Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Jeg hadde fått ungdommen i huset til å støvsuge i går... Da han holdt på innpå et av soverommene...så spurte jeg om han vær så snill kunne støvsuge under senga også... ( Så at han ikke tenkte på å ta en runde her under...) "Hvaaa??? Hvordan gjør jeg det da?"...svarte han Jeg viste han hvordan... "Må jeg BØYE meg?????"....svarte han forbauset 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 *Hahahahaha* Hver alder - sin sjarm! ) 0 Siter
Liliaceae Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Hi, hi, kanskje han trodde han måtte løfte hele senga mens han støvsugde under? 0 Siter
Speak Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Noen ganger tror jeg at de gjør seg dummere enn de er. Husker at min stesønn skulle støvsuge huset for å tjene noen kroner. Han var HELT SIKKER PÅ at han hadde støvsugd trappa. Men hybelkaninene stod bare og lo av han:-) 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Er ikke noe vits i å støvsuge under sofan, vel. Det er jo ingen som sjekker der!! Var svaret jeg fikk. Ga beskjed om at jeg kom til å sjekke, og poden himlet med øya. Men han hadde da vært innom sofan en "bitteliten" sving likevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.